Hallo! Ik zit een beetje met een dilemma. Zoek een enigszins mobiele, maar zakelijk uitziende laptop. Die wel goed kan meekomen met het spelen van games zoals Planet Coaster/Zoo, evt. op een met HDMI aangesloten monitor. De laptop moet wel meegenomen kunnen worden, zij het dat dat niet vaak zal worden gedaan. Ik zit een beetje met welke grafische processor en of ik nog moet wachten op de RTX 30XX serie. Mijn focus ligt een beetje op de 2070 nu om te zorgen dat we qua grafische kracht nog even vooruit kunnen.
Misschien even het 'zakelijke' deel verantwoorden: ik zie wel eens hele kermislaptops die er wat gekkig uitzien. NOFI.
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen (denk niet de zwaarste games), wat codeer werk (PHP met Visual Studio Code) en af-en-toe wat Photoshop dingetjes. Verder wat geinternet.
Wat zijn de eisen?
Minimaal 512GB SSD
Liefst 16GB intern geheugen
15.6 inch scherm, of kleiner
Wat is je budget?
Tussen de 1000-1500 (als het echt een topper is)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Maar ik ben mij ervan bewust dat dit moeilijk word gezien de meeste laptops 15.6 inch zijn en wat zwaarder/logger vanwege de grafische dingen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Met ASUS heb ik goede ervaringen qua garantie/support.
Wat een beetje in de hoek zit denk ik:
(update lijst)
Misschien even het 'zakelijke' deel verantwoorden: ik zie wel eens hele kermislaptops die er wat gekkig uitzien. NOFI.
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen (denk niet de zwaarste games), wat codeer werk (PHP met Visual Studio Code) en af-en-toe wat Photoshop dingetjes. Verder wat geinternet.
Wat zijn de eisen?
Minimaal 512GB SSD
Liefst 16GB intern geheugen
15.6 inch scherm, of kleiner
Wat is je budget?
Tussen de 1000-1500 (als het echt een topper is)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Maar ik ben mij ervan bewust dat dit moeilijk word gezien de meeste laptops 15.6 inch zijn en wat zwaarder/logger vanwege de grafische dingen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Met ASUS heb ik goede ervaringen qua garantie/support.
Wat een beetje in de hoek zit denk ik:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Laptops | Asus ROG Strix G15 G512LW-HN037T | € 1.459,- | € 1.459,- |
1 | Laptops | Asus ROG Zephyrus M15 GU502LW-AZ167T | € 1.599,- | € 1.599,- |
1 | Laptops | Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y60090MH) | € 1.299,- | € 1.299,- |
1 | Laptops | MSI GL65 9SFX-468NL | € 1.199,- | € 1.199,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 5.556,- |
(update lijst)
[ Voor 11% gewijzigd door RiCk op 18-01-2021 08:30 ]