Misschien hoort dit in de rubriek mediaspeler, maar het heeft ook te maken met televisie.
-
Op dit moment heb ik nog een oude plasma TV en een oude mediaplayer (AC Ryan).
Speel DVD's en MKV/MP4 af vanaf een externe USB HDD aangesloten op de mediaspeler
(DVD=VIDEO_TS formaat met .vob bestanden).
Bestanden zijn over het algemeen redelijk fors.
Ben van plan over niet al te lange tijd een nieuwe TV te kopen.
Heb de Panasonic TX-55HZW2004 op het oog.
De AC Ryan begint zo af en toe wat kuren te vertonen, dus dacht ik aan een nieuwe.
Weet echter nog niet welke, Las hier dat er wat problemen waren met de EM7680 (firmware).
Las elders dat de nieuwe Nvidia Shield geen USB aansluiting had.
Kortom: geen idee dus waarvoor ik zou moeten kiezen.
De prijs komt op de 2e plaats. Voor mij moet het een goed en gebruikersvriendelijk apparaat zijn met een USB aansluiting.
Echter ...nu las ik net het volgende bij de technische gegevens van de bovenstaande Panasonic:
Mediaspeler: Y (2.0)*18
Ondersteund formaat : AVI/HEVC/MKV/WMV/MP4/M4v/FLV/3GPP/VRO/VOB/TS/PS, MP3/AAC/WMA
Pro/FLAC/Apple Lossless/WAV, JPEG/HLG-foto
Vraag: als ik het goed begrijp heb ik geen mediaspeler meer nodig?
Thanks.
-
Op dit moment heb ik nog een oude plasma TV en een oude mediaplayer (AC Ryan).
Speel DVD's en MKV/MP4 af vanaf een externe USB HDD aangesloten op de mediaspeler
(DVD=VIDEO_TS formaat met .vob bestanden).
Bestanden zijn over het algemeen redelijk fors.
Ben van plan over niet al te lange tijd een nieuwe TV te kopen.
Heb de Panasonic TX-55HZW2004 op het oog.
De AC Ryan begint zo af en toe wat kuren te vertonen, dus dacht ik aan een nieuwe.
Weet echter nog niet welke, Las hier dat er wat problemen waren met de EM7680 (firmware).
Las elders dat de nieuwe Nvidia Shield geen USB aansluiting had.
Kortom: geen idee dus waarvoor ik zou moeten kiezen.
De prijs komt op de 2e plaats. Voor mij moet het een goed en gebruikersvriendelijk apparaat zijn met een USB aansluiting.
Echter ...nu las ik net het volgende bij de technische gegevens van de bovenstaande Panasonic:
Mediaspeler: Y (2.0)*18
Ondersteund formaat : AVI/HEVC/MKV/WMV/MP4/M4v/FLV/3GPP/VRO/VOB/TS/PS, MP3/AAC/WMA
Pro/FLAC/Apple Lossless/WAV, JPEG/HLG-foto
Vraag: als ik het goed begrijp heb ik geen mediaspeler meer nodig?
Thanks.