Waarom werken de basis formules niet met een geïmporteerde tekst/CSV bestand ?
...
Ik gebruik Revit om verschillende schedules (Hoeveelheden), om die daarna over te zetten naar excel als CSV/Tekst bestand. In mijn verhaal gebruik ik CSV maar daarbij bedoel ik Tekst/CSV.
...
Het overzetten van de CSV bestand is geen probleem. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om ook maar één formule te koppelen aan de gegevens van het CSV bestand. (Zie hieronder foto van het CSV bestand)
/f/image/e5QT2C8Ieq7HCt2Owqh86po4.png?f=fotoalbum_large)
...
Nu wil ik eigenlijk verticaal kunnen zoeken met een criteria, zoals de formule op de onderste foto.
De formule die ik gebruik./f/image/CVgdlvXRefEjCTn98NpCatjJ.png?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat iemand mij hier meer uitleg over kan geven.
Alvast bedankt voor de moeite
Met vriendelijke groet,
Wesley
...
Ik gebruik Revit om verschillende schedules (Hoeveelheden), om die daarna over te zetten naar excel als CSV/Tekst bestand. In mijn verhaal gebruik ik CSV maar daarbij bedoel ik Tekst/CSV.
...
Het overzetten van de CSV bestand is geen probleem. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om ook maar één formule te koppelen aan de gegevens van het CSV bestand. (Zie hieronder foto van het CSV bestand)
/f/image/e5QT2C8Ieq7HCt2Owqh86po4.png?f=fotoalbum_large)
...
Nu wil ik eigenlijk verticaal kunnen zoeken met een criteria, zoals de formule op de onderste foto.
De formule die ik gebruik.
=SOM.ALS(A:A;E12;C:C)
/f/image/CVgdlvXRefEjCTn98NpCatjJ.png?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat iemand mij hier meer uitleg over kan geven.
Alvast bedankt voor de moeite
Met vriendelijke groet,
Wesley