Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Blu-Ray Speler.
Wat is je budget?
Onder de €400.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om....
Huidige setup is een oude Samsung Homecinema die ik nu gebruik als Blu-Ray speler,
Een Denon X2600h met 2 Dali Oberons 7 en een Dali Vokal centre speaker en een Dali SUB E 12 F.
Daar komen nog rear speakers bij en wellicht ook nog atmos speakers.
En een 55inch Samsung tv 1080p uit 2015
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf dacht ik aan deze Panasonic DP-UB150EB
Welke vragen heb je hier nog over?
Niet zo zeer vragen over de bovensstaande player maar mee een technische vraag. Ik lees overal bij reviews dat ze het hebben over bv cristal clear image but sound could be punchier.
Naar mijn idee komt het geluid van mijn Denon en niet van de Blu-Ray speler. Die geeft toch alleen digitale informatie door.
Tevens heeft bovenstaande speler geen Dolby Vision support maar dat is geen probleem aangezien mijn TV geen 4K tv is. Wij zitten vrij ver van de TV af en voorlopig is voor mij een 4K TV dus echt niet nodig.
Ik neem wel aan dat een 4K Blu-Ray speler ook Standaard Blu-Ray kan afspelen.
Zijn er nog andere goede Blu-Ray spelers op de markt? Ik heb werkelijk geen idee waar ik op moet letten.
Ik heb al sinds 2004 (meen ik) die Samsung Homecinema staan n heb verder nooit nagedacht over wat een Blu-Ray speler moet kunnen of wenselijk is.
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik zoek een?
Blu-Ray Speler.
Wat is je budget?
Onder de €400.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om....
Huidige setup is een oude Samsung Homecinema die ik nu gebruik als Blu-Ray speler,
Een Denon X2600h met 2 Dali Oberons 7 en een Dali Vokal centre speaker en een Dali SUB E 12 F.
Daar komen nog rear speakers bij en wellicht ook nog atmos speakers.
En een 55inch Samsung tv 1080p uit 2015
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf dacht ik aan deze Panasonic DP-UB150EB
Welke vragen heb je hier nog over?
Niet zo zeer vragen over de bovensstaande player maar mee een technische vraag. Ik lees overal bij reviews dat ze het hebben over bv cristal clear image but sound could be punchier.
Naar mijn idee komt het geluid van mijn Denon en niet van de Blu-Ray speler. Die geeft toch alleen digitale informatie door.
Tevens heeft bovenstaande speler geen Dolby Vision support maar dat is geen probleem aangezien mijn TV geen 4K tv is. Wij zitten vrij ver van de TV af en voorlopig is voor mij een 4K TV dus echt niet nodig.
Ik neem wel aan dat een 4K Blu-Ray speler ook Standaard Blu-Ray kan afspelen.
Zijn er nog andere goede Blu-Ray spelers op de markt? Ik heb werkelijk geen idee waar ik op moet letten.
Ik heb al sinds 2004 (meen ik) die Samsung Homecinema staan n heb verder nooit nagedacht over wat een Blu-Ray speler moet kunnen of wenselijk is.
Alvast bedankt voor de hulp.