Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meden
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 17:23
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Me ouders hebvben een Chromebook gekocht en die willen ze gebruiken voor basis dingen.
E-mail lezen en printen spelletjes spelen en internet.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

NVT is al reeds aangeschaft 2x acer spin 311 ter vervanging van desktop pc.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Naar de camping van het zomer. ( wifi en electra aanwezig )

Nu mijn problemen waar ik mee vast loop.. ( op Google verzuip ik in de informatie en vind niet wat ik zoek)
Mijn ouders hebben een Ziggo mail account die ze op pc via outlook gebruiken en blijven gebruiken. (gmail account enkel voor activatie Chromebook gebruikt )

Op de Chromebook heb ik outlook geïnstalleerd en werkt.
- Kan ik mails op volledig scherm openen in outlook?
- waar staat het adressenboek in outlook? ( Als ik nieuwe mail schrijf dan komen er wel email adressen te voorschijn waar staat die lijst ???? )
- De bijlagen worden niet geopend.

Ik heb zelf ook nog weinig kennis/ervaring met chromebooks en in me directe kennissen kring ook helaas niet.
Wie kan en wil me op weg helpen O-)

mvg Dennis
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De adressen die je ziet als je een nieuwe e-mail opstelt staan in Outlook in de "autocomplete" lijst.

Meer info via de volgende link:
https://docs.microsoft.co...outlook-autocomplete-list

v.w.b. de bijlagen, kan je een screenshot plaatsen waarin duidelijk wordt wat er niet lukt?

Invoegen doe je zo!