Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabasi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-01-2021
Bleek toch een foutje

[ Voor 103% gewijzigd door kabasi op 29-01-2021 06:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:49
Lijkt er op dat je gewoon de verkeerde foto's hebt gekregen.
Even mailen dat het gestuurde geen foto's van het moederbord betreft, en of ze de correcte foto's kunnen sturen.

Vrolijke medewerkster wel, service met een lach :p

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

((( Zojuist hebben wij uw moederbord beoordeeld, helaas hebben wij daarbij verbogen socketpinnen )))
Is dit stukje tekst van jou of van de verkoper? De zin is namelijk niet af.

Ik zie overigens geen mobo op de foto's :? wel een lachebekje in de weerspiegeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaD_co schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:36:
Lijkt er op dat je gewoon de verkeerde foto's hebt gekregen.
Even mailen dat het gestuurde geen foto's van het moederbord betreft, en of ze de correcte foto's kunnen sturen.

Vrolijke medewerkster wel, service met een lach :p
Heb jij een idee waar we dan wel naar aan het kijken zijn? Word er niet wijs uit joh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kabasi
Dit is geschreven door hun. Naar aanleiding van uw retourzending mail ik u.
Zojuist hebben wij uw moederbord beoordeeld, helaas hebben wij daarbij verbogen socketpinnen geconstateerd. Omdat dit duidt op user-abuse, kunnen wij uw zending helaas niet in behandeling nemen. In de bijlage heb ik ter verduidelijking enkele foto’s toegevoegd.
Indien gewenst kan onze technische dienst proberen om de socketpinnen terug te buigen zodat wij uw zending in behandeling kunnen nemen. Echter dient u er rekening mee te houden dat het terugbuigen mogelijk niet lukt, of dat er daarbij zelfs pinnen afbreken. Indien u dit toch wenst, vernemen wij hiervoor graag schriftelijk akkoord.
Alternate wijst elke aansprakelijkheid af voor enige schade aan uw eigendommen of van derden, welke het gevolg zijn van defecten die reeds aanwezig waren op het moment van aanbieden het product. Het feit dat er een poging wordt gedaan door een medewerker van Alternate om het product te repareren, doet hieraan niets af. Vanzelfsprekend zullen wij uw product met de grootste zorg behandelen.

Graag verneem ik uw reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabasi
Ja of het zijn idd de verkeerde foto”s .. wat zou kunnen , anders heb ik meer het idee dat ik in de maling genomen wordt , 😋. En gelijk ja zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kabasi schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:43:
Ja of het zijn idd de verkeerde foto”s .. wat zou kunnen , anders heb ik meer het idee dat ik in de maling genomen wordt , 😋. En gelijk ja zeg
In de maling als in een geintje omdat zij jou kent (en jij haar) of in de maling als in je wordt belazerd waar je bij staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens wat ik tegenkom, en dan ook nog eens de 1e hit : https://www.google.com/se...nen&oq=+z390+socketpinnen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Normaal zit er altijd een socketprotector op een nieuw moederbord dus als jij daar geen processor in hebt gehad alvorens je erachter kwam dat het bord te groot was dan zou schade vrijwel onmogelijk moeten zijn.

Deze foto's laten in ieder geval geen verbogen pinnen zien. Dus moet je toch even vragen om verduidelijking bij de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

En hoe is het verder verlopen @kabasi, heb je al duidelijkere foto's gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, zaken die elders op GoT besproken hebben horen daar. Moederborden hebben sockets voor processors, beide horen thuis in Processors, Moederborden en Geheugen.

Move OH -> PMG

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1