Fransdesmet corona

Pagina: 1
Acties:
  • 733 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantilyst2
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09:17
Hallo,

Heel jammer dat ik dit niet in Corona topic een topic kan starten.
Ik zit met een bepaalde kwestie. Morgen wil ik mijn tv bij frans de smet in België ophalen maar mag dat wel vanwege corona?

Ik heb zelf gevonden dat het niet valt onder een noodzakelijke reis. Ik kan echter nergens vinden wat de consequenties zijn ervoor.

Frans zelf heeft liever dat het opgehaald wordt omdat leveringen vaak stuk bezorgd worden. Is dat reden genoeg?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Nee, je mag niet de grens over om een TV op te halen. Dat is geen noodzakelijke reis.

Zin1 lijkt me duidelijk genoeg.
https://www.rijksoverheid...akantie/reizen-buitenland

[ Voor 44% gewijzigd door SmurfLink op 15-01-2021 20:21 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
"TV ophalen in België vanuit Nederland tijdens lockdown" was een stuk duidelijker geweest qua titel. ;)
Het Nederlandse kabinet adviseert zeer dringend om NIET naar het buitenland en ook NIET naar de buurlanden te reizen tenzij reizen strikt noodzakelijk. Het aantal besmettingen met het coronavirus is in heel België hoog.
Bron: https://www.nederlandwere.../belgie/reizen/reisadvies
Xantilyst2 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:19:
Frans zelf heeft liever dat het opgehaald wordt omdat leveringen vaak stuk bezorgd worden. Is dat reden genoeg?
Een TV is niet bepaald een eerste levensbehoefte. Ik zou het knap vinden als jij het kan verkopen als noodzakelijke reis.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:14
Xantilyst2 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:19:

Dus Frans haalt zelf de TV's op bij de fabrikant in Taiwan en China? Want tijdens leveren kan het stukgaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ach.. Je kan het gewoon gaan halen, ik zou me niet zo druk om maken, waarschijnlijk "veiliger" dan het in nl afhalen. Al klinkt het me nogal veel moeite om helemaal naar brussel te rijden voor een tv. Weet niet waar je woont.. Maar je tikt er al genoeg benzine doorheen. (die wel weer 30 cent goedkoped is dan hier ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris-Jansen
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09:54
Je mag je tv ophalen, wel om de volgende reden.

Je mag alleen reizen om aankopen aan te schaffen voor de eerste levensbehoefte.
Omdat je op de hoogte moet zijn van alle Corona regels, is het noodzakelijk dat je een tv aanschaft zodat je de persconferenties kan bekijken omtrent Corona

Conclusie: je mag je tv kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
En dan 10 dagen in quarantaine!

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Joris-Jansen schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:40:
Je mag je tv ophalen, wel om de volgende reden.

Je mag alleen reizen om aankopen aan te schaffen voor de eerste levensbehoefte.
Omdat je op de hoogte moet zijn van alle Corona regels, is het noodzakelijk dat je een tv aanschaft zodat je de persconferenties kan bekijken omtrent Corona

Conclusie: je mag je tv kopen.
De persconferenties zijn live te horen op radio 1. Zonder een tv hoef je niks te missen.

Veel luisterplezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

Dat je niet in COR kan, betekent niet dat je hier corona-gerelateerde topics mag openen. Daarnaast is dit zeer gemakkelijk zelf uit te zoeken. Daarom gaat deze op slot.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.