@Tomas Hochstenbach in nieuws: Grote levering AMD Ryzen 5 5600X-cpu's maakt voorlopig einde aan teko...
Ik kan mij voorstellen dat jullie van deze webshops de info gehad hebben (het vermelden van zoiets zou ik ook wel logisch vinden), maar had dan op zijn minst een stuk of drie tot vijf webshops in totaal gehad/gevraagd.
Ik kan hier niets anders dan (sluik)reclame in zien. Bij een redactie dat zegt onafhankelijk te zijn, vind ik dit echt niet getuigen van onafhankelijkheid, zeker als meermaals slechts 2 webshops aangehaald worden.Alleen al bij Azerty en Megekko ligt op het moment van schrijven een voorraad van bijna vijftienhonderd processors.
De hernieuwde voorraad bij die twee grote webshops alleen al is de helft meer dan de complete voorraad van alle Ryzen 5000-processors bij de release.
Na het vervullen van alle backorders hadden zowel Azerty als Megekko ieder zo'n 750 processors van dit type over voor de vrije verkoop.
Ik kan mij voorstellen dat jullie van deze webshops de info gehad hebben (het vermelden van zoiets zou ik ook wel logisch vinden), maar had dan op zijn minst een stuk of drie tot vijf webshops in totaal gehad/gevraagd.