Ik zoek een?
Multiroom versterker / streamer
Wat is je budget?
Zo laag mogelijk, maar met oog voor kwaliteit. Tweedehands is zeker een optie
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wens mijn bedrade plafondspeakers (3 zones) aan te sturen met een versterker. Aangezien deze in een datarack zit, is de bediening via WiFi of app echt van groot belang. Idealiter kan ik via de app ook streamen, en bv radio of spotify opzetten. Een andere handige optie zou een timer zijn, om bv elke dag tussen 9 en 17h muziek te draaien
Wat heb je zelf al gevonden?
Het lijkt me dat de Sonos Amp biedt wat ik zoek. Ik ben vooral op zoek naar alternatieven, maar de combinatie van streamen / versterker / multi room EN bediening via een app lijken moeilijk combineerbaar...
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Multiroom versterker / streamer
Wat is je budget?
Zo laag mogelijk, maar met oog voor kwaliteit. Tweedehands is zeker een optie
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wens mijn bedrade plafondspeakers (3 zones) aan te sturen met een versterker. Aangezien deze in een datarack zit, is de bediening via WiFi of app echt van groot belang. Idealiter kan ik via de app ook streamen, en bv radio of spotify opzetten. Een andere handige optie zou een timer zijn, om bv elke dag tussen 9 en 17h muziek te draaien
Wat heb je zelf al gevonden?
Het lijkt me dat de Sonos Amp biedt wat ik zoek. Ik ben vooral op zoek naar alternatieven, maar de combinatie van streamen / versterker / multi room EN bediening via een app lijken moeilijk combineerbaar...
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
[ Voor 13% gewijzigd door Brab op 15-01-2021 17:07 ]