Ik zoek een?
Snelle oplossing om spellen te spelen, ik denk dat een grafische kaart update voldoende is voor nu
Wat is je budget?
Zo min mogelijk om te zorgen dat ik eventjes vooruit kan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia boven AMD, aangezien de problemen vooral driver gerelateerd zijn lijkt het wel.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel het huidige systeem:
Deze heb ik al een tijdje en voor de spellen die ik deed, vooral League of Legends een prima systeem. Nu heb ik laatst Cyberpunk gedaan, liep vlekkeloos de eerste 10 uur maar nu krijg ik om de haverklap crash reports te zien, waarschijnlijk omdat het systeem het niet aan kan. Ben nu ook gestart met Rust, maar ook daar crasht het spel steeds. Begin goed gespeeld voor ongeveer 2 uur maar nu kan ik niet langer spelen dan 5 min, wellicht dat videokaart overbelast is maar de temperatuur is voldoende(62 C).
Ik zit te denken om nu bijv. een iets betere kaart, bijvoorbeeld de MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G tweedehands te kopen voor 200 euro om toch net wat beters te hebben zodat ik deze spellen op low settings kan spelen. Uiteindelijk wacht ik op nieuwe processors en dat GPU's fatsoenlijk op voorraad zijn om een geheel nieuw systeem te kopen.
Ik speel verder op de https://tweakers.net/pric...tragear-27gl850-zwart.htm
Benieuwd naar jullie advies en past een 1070 in het systeem?
Snelle oplossing om spellen te spelen, ik denk dat een grafische kaart update voldoende is voor nu
Wat is je budget?
Zo min mogelijk om te zorgen dat ik eventjes vooruit kan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia boven AMD, aangezien de problemen vooral driver gerelateerd zijn lijkt het wel.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel het huidige systeem:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,99 | € 187,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 480 8GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 36,48 | € 36,48 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (Closed) | € 55,- | € 55,- |
| 2 | Geheugen intern | Crucial CT8G4DFD8213 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 60,69 | € 60,69 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 250GB | € 129,85 | € 129,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 470,01 | ||
Deze heb ik al een tijdje en voor de spellen die ik deed, vooral League of Legends een prima systeem. Nu heb ik laatst Cyberpunk gedaan, liep vlekkeloos de eerste 10 uur maar nu krijg ik om de haverklap crash reports te zien, waarschijnlijk omdat het systeem het niet aan kan. Ben nu ook gestart met Rust, maar ook daar crasht het spel steeds. Begin goed gespeeld voor ongeveer 2 uur maar nu kan ik niet langer spelen dan 5 min, wellicht dat videokaart overbelast is maar de temperatuur is voldoende(62 C).
Ik zit te denken om nu bijv. een iets betere kaart, bijvoorbeeld de MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G tweedehands te kopen voor 200 euro om toch net wat beters te hebben zodat ik deze spellen op low settings kan spelen. Uiteindelijk wacht ik op nieuwe processors en dat GPU's fatsoenlijk op voorraad zijn om een geheel nieuw systeem te kopen.
Ik speel verder op de https://tweakers.net/pric...tragear-27gl850-zwart.htm
Benieuwd naar jullie advies en past een 1070 in het systeem?
/f/image/9OoLv3mVOznxVKVGg1JrxlxM.png?f=fotoalbum_large)