Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Als web developer werk ik veel met code die gecompiled moet worden. Denk aan Angular + PHP laravel + vue. Daarnaast serveer ik soms tijdelijk applicaties vanaf mijn computer naar de buitenwereld als test voor klanten op mijn realtime omgeving.
Tevens game ik graag in mijn avonduren. Ik heb nu een intel 6600 processor met GTX1070 waarvan ik merk dat ik gewoon vastloop op de processor vooral. Voorkeur gaat uit naar shooters zoals CS GO, Apex legends, COD MW.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen budget eigenlijk. Gewoon "normaal".
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Tijdelijk mijn huidige nivdia 1070, puur omdat de 3070 niet leverbaar is nu. Zodra deze er is gaat de 1070 terug in mijn huidige setup.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
N.v.t.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur niet de goedkoopste merken, ik zoek een degelijke stabiele build.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefste soort van stil i.v.m. vele werkuren naast de case. Verder niets specifiek.
Ga je overklokken?
Mijn huidige CPU kan niet worden overklokt, Ik heb hier wel interesse in, verwacht geen gekke dingen te gaan doen..
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of hetgene dat ik geselecteerd heb bij elkaar past.
Past de CPU cooler in deze case? Ik kom namelijk verschillende afmetingen tegen.
Welke voeding zouden jullie adviseren?
Zijn er nog op en of aanmerkingen t.o.v. deze samenstelling? B.v. over RGB besturing compatibiliteit e.d.?
Als web developer werk ik veel met code die gecompiled moet worden. Denk aan Angular + PHP laravel + vue. Daarnaast serveer ik soms tijdelijk applicaties vanaf mijn computer naar de buitenwereld als test voor klanten op mijn realtime omgeving.
Tevens game ik graag in mijn avonduren. Ik heb nu een intel 6600 processor met GTX1070 waarvan ik merk dat ik gewoon vastloop op de processor vooral. Voorkeur gaat uit naar shooters zoals CS GO, Apex legends, COD MW.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen budget eigenlijk. Gewoon "normaal".
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Tijdelijk mijn huidige nivdia 1070, puur omdat de 3070 niet leverbaar is nu. Zodra deze er is gaat de 1070 terug in mijn huidige setup.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
N.v.t.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur niet de goedkoopste merken, ik zoek een degelijke stabiele build.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefste soort van stil i.v.m. vele werkuren naast de case. Verder niets specifiek.
Ga je overklokken?
Mijn huidige CPU kan niet worden overklokt, Ik heb hier wel interesse in, verwacht geen gekke dingen te gaan doen..
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of hetgene dat ik geselecteerd heb bij elkaar past.
Past de CPU cooler in deze case? Ik kom namelijk verschillende afmetingen tegen.
Welke voeding zouden jullie adviseren?
Zijn er nog op en of aanmerkingen t.o.v. deze samenstelling? B.v. over RGB besturing compatibiliteit e.d.?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 604,40 | € 604,40 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | € 255,05 | € 255,05 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG5 Pro RGB | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Z73 | € 249,90 | € 249,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C18Q-64GTZR | € 386,- | € 386,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 214,69 | € 214,69 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.794,94 | ||