Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Voor thuis zoek ik betrouwbare printer die duidelijk print.
Graag een die in een "slaap stand" gaat maar hier ook uit komt als je vanaf je telefoon iets verstuurt.
Printer moet gewoon zwart wit maar ook kleur kunnen printern wanneer nodig.
Graag met mogelijkheid om naar ftp te scannen en/of naar mail.
Wat is je budget?
als echte nederlander natuurlijk zo min mogelijk.
mijn budget zit rond de 150,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
qua merk maarkt het niet veel uit, graag iets waar geen idiote rotzooi bij mee komt kijken zoals verschrikelijk opdringerige drivers of installatie software.
Lekker makkelijk via web interface
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze printer staat straks in de kast, letterlijk onder een wifi punt. komt in een fully managed netwerk te hangen.
Wie heeft goede ervaring met een specifieke printer?
Voorheen een Brother DCP-J4110DW gehad voor thuis, redelijk okee maar niet precies wat ik zoek. lage pagina qualiteit etc
Ik zoek een?
Voor thuis zoek ik betrouwbare printer die duidelijk print.
Graag een die in een "slaap stand" gaat maar hier ook uit komt als je vanaf je telefoon iets verstuurt.
Printer moet gewoon zwart wit maar ook kleur kunnen printern wanneer nodig.
Graag met mogelijkheid om naar ftp te scannen en/of naar mail.
Wat is je budget?
als echte nederlander natuurlijk zo min mogelijk.
mijn budget zit rond de 150,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
qua merk maarkt het niet veel uit, graag iets waar geen idiote rotzooi bij mee komt kijken zoals verschrikelijk opdringerige drivers of installatie software.
Lekker makkelijk via web interface
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze printer staat straks in de kast, letterlijk onder een wifi punt. komt in een fully managed netwerk te hangen.
Wie heeft goede ervaring met een specifieke printer?
Voorheen een Brother DCP-J4110DW gehad voor thuis, redelijk okee maar niet precies wat ik zoek. lage pagina qualiteit etc
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500