Toon posts:

Welke scanner onder WindowsMe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een (flatbed-)scanner aanschaffen die goed samenwerkt met WindowsMe.
Prijsklasse ca. f. 250.--.
Moet ik nu een scanner nemen met aansluiting via de parallelle poort of een USB-aansluiting?
Ik neem aan dat er onder de forumleden genoeg mensen zijn die goed of minder goede ervaringen hebben met een bepaalde scanner onder WindowsMe.

Verwijderd

Zowiezo usb, werkt veel beter, maar volgens mij kunnen de meeste nieuwe scanners op beide aangesloten worden. die van mij (zie sign) werkt perfect in ieder geval. Het maakt volgens mij geen ruk uit wat voor besturingssyteem jij erop hebt, zolang het maar minimaal win98se is.

Verwijderd

meeste scanners werken onder 9x, me en 2k
mijn epson doet het perfect onder alle windows types (heb ze allemaal wel een keer geprobeerd)

voor 2 familieleden heb ik een mustek usb scannertje gekocht bij hun nieuwe pc, doet het goed, je moet alleen wat langer wachten met scannen dan bij bijv. m'n epson, maar die kost dan ook wel 2x zo veel :P

ik heb persoonlijk slechte ervaring met ME met printen, bij m'n pa werkt het perfect, maar op mijn pc wilde het maar niet werken :(

zou wel USB nemen hoor (als parallel nog te krijgen is tegenwoordig), dat gaat een stuk sneller heb ik gemerkt...

Verwijderd

Ik heb een Mustek 1200CU.
Mooi scannertje voor nog geen 200 piek.
Eenvoudig, maar mooi uitgevoerd. Donkerblauw en superplat.
Ik heb er nooit problemen mee gehad, gewoon USB en Windows ME.

Verwijderd

Heb ook een mustek (SCSI), idd scant perfect, ook onder ME.
Alleen vind ik Mustek een vaag bedrijf wat support betreft, jaar geleden gevraagd of er ooit drivers voor W2K zouden komen?

Antwoord: nee mustek is voor consumers en W2K zal niet worden ondersteund.

Wat zie ik 2 maanden terug tot mijn verbazing ?
Drivers voor W2K, gelukkig had ik ondertussen niet mijn scanner verkocht maar mijn machine dualboot gemaakt.

Verwijderd

Mijn hp 3300C werkt ook prima onder zowel Win98SE, WinME als onder Win2K. Even geklooi gehad met de USB, maar dat bleek aan de pc te liggen, niet aan de scanner.

Verwijderd

Zie mijn sig. Doet 't prima....

Verwijderd

Jazeker de HP 3400 werkt prima bij mij
ik draai ook ME

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:22

SmidsY

hallo!?.............

Op maandag 13 augustus 2001 22:52 schreef Huug het volgende:
Ik heb een Mustek 1200CU.
Mooi scannertje voor nog geen 200 piek.
Eenvoudig, maar mooi uitgevoerd. Donkerblauw en superplat.
Ik heb er nooit problemen mee gehad, gewoon USB en Windows ME.
Inderdaad hele goed scanner, zeer voordelig, nu zelfs 159,- bij dch.nl

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Pagina: 1