Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Thuiswerken en gamen op 1080 (en misschien ooit hoger). Hij moet iig games als Far cry 6 goed kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag een redelijke prijs hebben voor de onderdelen (dus geen top-end, maar een goede middenklasser)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja. Ik wil voornamelijk het moederbord en de processor aanpassen. Als het even kan wil ik verder zoveel mogelijk behouden. Er komt tzt nog wel een SSD bij en een andere behuizing
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe processor en daarom ook een nieuw moederbord. Ik vermoed dat ik op een Ryzen 3600 uit ga komen. Van moederborden heb ik minder kaas gegeten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, het zou mooi zijn als de temperatuur (en daarmee het geluid van de fans) enigszins onder controle blijft tijdens het gamen en ik niet over 3 jaar opnieuw een upgrade nodig heb, al realiseer ik me dat dit ook onderdeel is van de industrie
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een goed advies mbt een processor en moederbord die past bij de rest van mijn systeem. Als je denkt dat je daarnaast nog goede adviezen hebt over componenten (behalve dan een SSD) mag dat natuurlijk altijd. Als je denkt dat een compleet nieuw systeem een betere zet is, mag je dat ook onderbouwen
Thuiswerken en gamen op 1080 (en misschien ooit hoger). Hij moet iig games als Far cry 6 goed kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag een redelijke prijs hebben voor de onderdelen (dus geen top-end, maar een goede middenklasser)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja. Ik wil voornamelijk het moederbord en de processor aanpassen. Als het even kan wil ik verder zoveel mogelijk behouden. Er komt tzt nog wel een SSD bij en een andere behuizing
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe processor en daarom ook een nieuw moederbord. Ik vermoed dat ik op een Ryzen 3600 uit ga komen. Van moederborden heb ik minder kaas gegeten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, het zou mooi zijn als de temperatuur (en daarmee het geluid van de fans) enigszins onder controle blijft tijdens het gamen en ik niet over 3 jaar opnieuw een upgrade nodig heb, al realiseer ik me dat dit ook onderdeel is van de industrie
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een goed advies mbt een processor en moederbord die past bij de rest van mijn systeem. Als je denkt dat je daarnaast nog goede adviezen hebt over componenten (behalve dan een SSD) mag dat natuurlijk altijd. Als je denkt dat een compleet nieuw systeem een betere zet is, mag je dat ook onderbouwen
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5 4570 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B85 Pro4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Phantom Gaming D Radeon RX580 8G OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 34,49 | € 34,49 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Monitoren | BenQ GW2450HM Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Optische drives | Lite-On IHAS124 Zwart | € 14,85 | € 14,85 |
| 1 | Voedingen | OCZ ZS Series 650W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial M500 2,5" 120GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 104,34 | ||