Toon posts:

Dutchtone/Telfort in Nijmegen. En s40 of 9@9 ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga binnenkort verhuizen :D naar Nijmegen. Nu ben ik ook nog eens van plan een mobiele telefoon aan te schaffen (abbo). Ik weet dat Libertel of KPN het beste bereik heeft maar toch vraag ik mij af: Hoe is het bereik van Dutchtone of Telfort in Nijmegen (en een beetje omstreken)?

Ook twijfel ik tussen de Siemens S40 en de Philips Xenium 9@9. Welke zouden jullie kiezen? En waarom?

Broes :)

ps. Ik ben nieuw hier en hoop jullie ook te kunnen ondersteunen met het nemen van de zwaardere beslissingen van het leven.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die Philips, alhoewel ik dat niet met zekerheid durf te zeggen.

Die siemens s40 schijnt behoorlijk brak te zijn, en de service is al helemaal kl*te.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
philips is altijd erg stabiel getest in onderzoeken, alleen het design spreekt mij persoonlijk echt niet aan :r

siemens s40 schijnt nog veel bugs te bevatten in de software, en ook dit (bosch)design spreekt mij niet aan.

kijk eens naar de nieuwe siemens toestellen (s45 en me45),
zie ander actueel topic hier op got.

over dutchtone in nijmegen kan ik kort zijn. studeer in nijmegen en woon in arnhem en zowel in beide plaatsen als op het verbindingstraject is de dekking gewoon goed. maar goed dit gold ook voor mijn oude telfort abonnement. ik zou voor dutchtone gaan, maar dat is mijn subjectieve mening :)

• koen
  • Niet online
dubbel :(

Verwijderd

Topicstarter
Jo bedankt mensen! Ik ga voor de Philips in combinatie met een Dutchtone 180 abbo.

Nog één vraag: Als ik hem bestel via www.gsmweb.nl heb ik de telefoon dan vóór zaterdag binnen?

Broes :)

Verwijderd

misschien ben ik een beetje laat :D
Zowel Dutchtone als Telford hebben geen volledige dekking in Nijmegen.

Dutchtone heeft vooral problemen in gebouwen, en Telford doet het buiten het centrum (richting Kleve) niet.

Libertel, KPN, Ben hebben uitstekend bereik in Nijmegen.

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Ik zou kiezen voor Dutchtone, over het algemeen (nijmegen al tijdje niet geweest) beter bereik. Telfort in stad vaak redelijk, maar in de buurt van gebouwen niet (kan soms in Amsterdam niet bellen! |:( )

Verwijderd

Topicstarter
Jep, een beetje laat (krijg hem morgen binnen). Maar ik zie het wel. Als hij het maar doet wanneer ik wil (ik loop wel even naar buiten).

:)

• koen
  • Niet online
laat morgen even weten of je toestel bevalt en hoe je ontvangst is...

thanx :)
Pagina: 1