ten 1e heb ik geen webcam, en ten 2e heb ik geen website waar ik plaatjes kan posten.
ok, ik zal ff een screenshot maken van CPUCOOL.
ff wachten.
Altijd leuk om te lezen als mensen met peltiers aan de gang gaan en het goed lukt.
Temperatuur is ook netjes succes met de 1ghz.
Maar ja dan heb jke ook weer een lekkere groten radiator nodig
Maar ja wat pics zijn inderdaad wel leuk
Post die pic gewoon, als 'ie in je kast zit, zie je er juist minder van. Een duidelijk plaatje van de opstelling is juist wel zo relaxed. Webspace krijg je ws. toch wel van je provider, zelfs gratis providers geven je een homepage. Of neem er desnoods een bij Freedom2Surf (http://www.f2s.com) of een andere provider. Zorg er wel even voor, dat deze ook plaatjes laat zien, die van andere sites (=GoT) worden gelinkt, dus neem geen Xoom etc.Op maandag 13 augustus 2001 20:41 schreef henri het volgende:
Ik heb een pic, maar das mijn waterkoeling zonder dat ie in de pc zit.
ten 1e heb ik geen webcam, en ten 2e heb ik geen website waar ik plaatjes kan posten.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Whooooeee hahahaOp maandag 13 augustus 2001 20:36 schreef henri het volgende:
celly 566@950@1,7 volt ...
Temp 5 graden!!! met Koe (full stressed dus)
Ik ben stevig op weg naar de 1000.
Ja voor de AMD'ers onder ons, zal die grens allicht al overschreden zijn (bij de meeste)
Maar voor mij is het nog steeds een Magisch getal!!
Ik ben echt dom!
Aan die pelt zit een rood en een zwart draadje..........
jullie raden het zeker al????
#$%^&^&*(
OK, hij zit nu wel weer op de Gele!
Dus mijn temps kloppen voor geen meter!!
566@566@1,7 volt, is nu dus wel -10.
Hij kan nu zelfs op 1,3 volt.
en ook op 2,3 volt!
een hele volt verschil!
Maar ik heb nog wat probleempjes.
Ik hebeen 3com ISA kaart.
Die wiegert dus boven een fsb van 115.
Dan staat de pci devider al op 1/4.
Ik heb er nu ff een pci ingestopt, alleen nog geen drivers voor gevonden.
Ik zit nu ff bij mijn vriend.
Ooohh ja, en mijn watervooraad wordt echt gigantisch heet!
Straks brandt ik mijn poten aan dat water.
ik heb er wel een radiator opzitten, alleen zitten er nog geen fans op.
Nog wat, mijn proc wil echt niet hoger als 1050, ook niet op 2,3 volt.
Maar de temp komt echt niet boven de 10 graden uit, maar toch doet ie het niet.
Kan zeker ook aan mijn voeding liggen?? Ik heb namelijk maar een (oeps) 235 watt voeding.
Specs staan hieronder. (zonder HD, die is naar fabriek) er zit nu een 5400 schijf in van 3,5 gb.
Mzzl
Verwijderd
Verwijderd
je hebt een grote kans dat het gewoon het maximum is van de processor.
(85% moet je eens proberen met een AMD1400
Haalde?Op woensdag 15 augustus 2001 11:51 schreef Ruud het volgende:
ik haalde 566@959 met luchtkoeling
Macconner! | speed 733@1007 :)
ik doe het mijn systeem dan toch iets beterOp woensdag 15 augustus 2001 11:56 schreef Macconner het volgende:
.. ik doe een 733@1007 met lucht
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Veels te veel, dat kan ik je wel zeggen.Op woensdag 15 augustus 2001 11:43 schreef GoldenOrb het volgende:
Ik zou ook zo stilletjes aan mijn waterkoeling willen beginnen, maar heb een vraagje, hoeveel heeft het je zo gekost ? Want vind je temperatuur wel prachtig ! Way to go !
298,- voor pelt en waterblok.
85,- voor de pomp.
25,- voor de radiator.
en nog wat klein spul, zoals slang etc...
maar goed hij draait!
Alleen moet ik nog wel ff wat fans op mijn rad. schroeven, want mijn water wordt echt veels te heet.
Mzzl
[/Henri mode]
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Hoezo lef???Op donderdag 16 augustus 2001 05:09 schreef marco899 het volgende:
Ik denk het niet al vind ik hetwel lef hebben dat je er nog een pelt aan durft te hangen. Ik denk dat je grenzen zijn bereikt en dat je fsb gewoon niet hoger wil.
wat is daar lef aan?
Hoe kan ik zien dat mijn voeding niet sterk genoeg is?
en waarom was het nu lef dan?
Kan mijn voeding het dan begeven oid?
Die kans bestaat zeker. 235 Watt is wat aan de krappe kant. Je peltier zal wel zo'n 100Watt trekken, kijk even naar de specificaties. Dan komt daar ook nog het waterpompje bij en er blijft dus erg weinig over voor de rest van je systeem. Als je nog wat harddisks etc. hebt, kun je er zeker vanuit gaan, dat 235 niet genoeg is.Op donderdag 16 augustus 2001 20:08 schreef henri het volgende:
Niemand?
Hoe kan ik zien dat mijn voeding niet sterk genoeg is?
en waarom was het nu lef dan?
Kan mijn voeding het dan begeven oid?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
pelt 100 watt?Op Thursday 16 August 2001 21:00 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Die kans bestaat zeker. 235 Watt is wat aan de krappe kant. Je peltier zal wel zo'n 100Watt trekken, kijk even naar de specificaties. Dan komt daar ook nog het waterpompje bij en er blijft dus erg weinig over voor de rest van je systeem. Als je nog wat harddisks etc. hebt, kun je er zeker vanuit gaan, dat 235 niet genoeg is.
WTF?
Waterpompje?
ff voor de duidelijkheid, mijn waterpompje zit gewoon op het net aangesloten en niet aan mijn pc voeding.
En iik heb een 72 watt peltier. das op 16 volt oid.
op 12 volt is ie geloof ik 62 watt.
maar ik heb al wat zitten rekenen, mijn pc was zonder waterkoeling 125 watt, gemeten met een Ampere meter.
En dat was met een 7200 schijf. nu komt daar 70 watt bij op. is zeg maar 200 watt. Maar er zit nu een 5400 schijf in, dus die 235 watt moet genoeg zijn.
een andere proc? Voeding?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
we want pics !!Op zondag 19 augustus 2001 17:17 schreef ReseTTim het volgende:
komen er nog foto's ??
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd
Laat maar heb al verholpen
jaOp zondag 19 augustus 2001 18:54 schreef thefirstikke het volgende:
-25... kan dat met waterkoeling jo?
met een peltier (warmte wisselaar, deze haalt tot 176 watt warmte weg bij je proc en dan is -25 wel te halen ja
hier kan je dat ik heb gehoord ook foto's uploaden. deze site is speciaal daarvoor gemaakt
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
Please.....
hahahahahaha.
Nee heb je een foto.
Jaaaaaja.. als Henri zijn Celeron 566 op 1 GHz krijgt dan krijg jij je Thunderbird NATUURLIJK op 2 GHz.. man ga eens logisch redeneren: het is ook wel eens iemand gelukt om een DX 25 MHz op 200 MHz te laten lopen, wil dat zeggen dat mijn duron 750 ook op 6 GHz kan lopen???Op zondag 19 augustus 2001 23:51 schreef ChuckyAkira het volgende:
[..]
das nu al aan te raden, want als jij een 566 op 1GHz. kan krijgen. zou ik dan mijn 1,4Ghz amd op 2 Ghz kunnen krijgen? denk 't ook wel, maar weet je, ik ga 't niet proberen..