Tja kon m'n buro niet meer vinden onder de bladen, gele blaadjes, onderdelen en natuurlijk cd's.
En wat doe je dan ... je gaat opruimen
1 nadeel heeft dat altijd je gooit altijd te veel weg.
Dat zou me deze keer niet gebeuren, alles werd opengemaakt gedemonteerd en bekeken.
Zo ook de computerkast die er al erg lang stond (dit stuk berust een beetje op speculatie) daar onder de printer, cd's, kabels en nog meer zooi.
Wat een verbazing toen ik de kast openmaakte om de voeding en flop er uit te slopen (een heuse 1.44) er zat ook nog een mainboard in.
Nou ja boardje met een 386sx en wel 6 isa sloten
Ik kon het niet over m'n hart krijgen om hem weg te gooien.
Dus dit 386sx board gaat dienst doen als routertje of iets anders maar werken zal i
rest mij alleen nog een fototje van het monster.

De lengte heb ik er maar bij gezet.
p.s. ideeen voor een passende oude dag baan anders dan routertje zijn altijd welkom
.
En wat doe je dan ... je gaat opruimen
1 nadeel heeft dat altijd je gooit altijd te veel weg.
Dat zou me deze keer niet gebeuren, alles werd opengemaakt gedemonteerd en bekeken.
Zo ook de computerkast die er al erg lang stond (dit stuk berust een beetje op speculatie) daar onder de printer, cd's, kabels en nog meer zooi.
Wat een verbazing toen ik de kast openmaakte om de voeding en flop er uit te slopen (een heuse 1.44) er zat ook nog een mainboard in.
Nou ja boardje met een 386sx en wel 6 isa sloten
Ik kon het niet over m'n hart krijgen om hem weg te gooien.
Dus dit 386sx board gaat dienst doen als routertje of iets anders maar werken zal i
rest mij alleen nog een fototje van het monster.

De lengte heb ik er maar bij gezet.
p.s. ideeen voor een passende oude dag baan anders dan routertje zijn altijd welkom
als je niks te doen hebt doe het dan niet hier