Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Misschien een invulbaar veld als crypto wordt aangevinkt waar mensen de verschillende currencies die ze hebben kunnen invullen?
Maak zulke dingen niet te ingewikkeld, dat kan ook gewoon in de tekst van de advertentie. Zoveel wordt het niet gebruikt.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dat is ook een optie. Als je het helemaal mooi wil oplossen kan je ook de lijst met coins van bijv. https://coinmarketcap.com/ laden en dmv een zoekveld automatisch aanvullen en daarna selecteren. Nadeel is dat dat aantal inmiddels dusdanig hoog is dat ik niet weet of dat wenselijk is.
Maar misschien kan het een tweetrapsraket worden: Eerst de naamgeving aanpassen, al dan niet met een vrij invoerveld ernaast en later (bijv. als deze optie daadwerkelijk veel wordt gebruikt) de interface verder uitbreiden.
Ben overigens ook wel benieuwd hoe vaak deze betaaloptie wordt geselecteerd.
Edit: Ok, verrast mij uiteraard niet dat die nog niet zo vaak wordt gebruikt, dan in eerste instantie vooral simpel oplossen en simpel houden, totdat de optie in de praktijk ook echt vaak wordt gebruikt.
Ik vink hem overigens wel altijd aan, maar heb nog nooit daadwerkelijk een V&A advertentie via crypto betaald
Maar misschien kan het een tweetrapsraket worden: Eerst de naamgeving aanpassen, al dan niet met een vrij invoerveld ernaast en later (bijv. als deze optie daadwerkelijk veel wordt gebruikt) de interface verder uitbreiden.
Ben overigens ook wel benieuwd hoe vaak deze betaaloptie wordt geselecteerd.
Edit: Ok, verrast mij uiteraard niet dat die nog niet zo vaak wordt gebruikt, dan in eerste instantie vooral simpel oplossen en simpel houden, totdat de optie in de praktijk ook echt vaak wordt gebruikt.
Ik vink hem overigens wel altijd aan, maar heb nog nooit daadwerkelijk een V&A advertentie via crypto betaald
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 14-01-2021 20:01 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen