Vraag

• Wolfhond82
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 09:35
Heeft iemand een idee hoe ik de icoontjes van de favorieten up to date kan hebben.

Nu zijn er dus nog geen VTM3, VTM4 etc...

Alle reacties

• HenkEisjedies
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:22
Welkom op Tweakers Wolfhond82.

Ik heb geen idee waar je het over hebt. En als je alle standaard ingevulde vragen verwijderd wordt het er niet echt duidelijker op.

• twain4me
  • Registratie: december 2017
  • Nu online
HenkEisjedies schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:06:
Welkom op Tweakers Wolfhond82.

Ik heb geen idee waar je het over hebt. En als je alle standaard ingevulde vragen verwijderd wordt het er niet echt duidelijker op.
Niet dat ik TS wel begrijp, maar er zijn geen standaard ingevulde vragen bij het openen van een topic in D&D ;)

[Voor 5% gewijzigd door twain4me op 14-01-2021 17:10]

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je hebt een Logitech Harmony Elite afstandsbediening gelinkt als product. Lukt het daar niet om de icoontjes te krijgen in de software? :? Ik zou in elk geval beginnen te kijken in de Logitech software. Dat al gedaan?
Het topic is nu in elk geval als een glazen bol in het donker, totaal onduidelijk en met de info die je geeft kunnen we de glazenbol niet eens aan zetten.

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 07:59

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ja, dit topic gaat voor de herkansing, en dan niet in DED, maar wel hier:
https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/95

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee