Hallo allemaal,
Ik heb even wat hulp nodig voor ik onnodig een andere laptop bestel.
Ik heb altijd 1 scherm gehad en verbonden via HDMI, dat werkte prima. Nu heb ik er een tweede bijgekocht en dacht hem even aan te sluiten via daisy chain, echter dan blijkt dat de aansluiting van laptop naar het eerste scherm DP naar DP moet zijn. Momenteel heb ik dus HDMI naar DP... Dat werkt dus niet.
Ik heb momenteel deze laptop:
pricewatch: Asus VivoBook S14 S430UA-EB320T
Ik wil hierop mijn twee beeldschermen aansluiten: Benq PD2710QC.
Wat zijn mij oplossingen? Mijn laptop heeft wel een USB-C aansluiting, maar dit is geen Thunderbolt.
Ik gebruik de laptop met name voor mijn HBO-informatica, dus voor programmeren.
Mocht ik een andere laptop moeten kopen, wat best een optie is voor me, waar moet ik dan op letten of hebben jullie suggesties voor een andere laptop?
Ik heb even wat hulp nodig voor ik onnodig een andere laptop bestel.
Ik heb altijd 1 scherm gehad en verbonden via HDMI, dat werkte prima. Nu heb ik er een tweede bijgekocht en dacht hem even aan te sluiten via daisy chain, echter dan blijkt dat de aansluiting van laptop naar het eerste scherm DP naar DP moet zijn. Momenteel heb ik dus HDMI naar DP... Dat werkt dus niet.
Ik heb momenteel deze laptop:
pricewatch: Asus VivoBook S14 S430UA-EB320T
Ik wil hierop mijn twee beeldschermen aansluiten: Benq PD2710QC.
Wat zijn mij oplossingen? Mijn laptop heeft wel een USB-C aansluiting, maar dit is geen Thunderbolt.
Ik gebruik de laptop met name voor mijn HBO-informatica, dus voor programmeren.
Mocht ik een andere laptop moeten kopen, wat best een optie is voor me, waar moet ik dan op letten of hebben jullie suggesties voor een andere laptop?