Koptelefoon | Thuiswerken | Teams | IOS | Windows |

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGab
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:04
Ik zoek een?
Koptelefoon die draadloos is en kan worden gebruikt wanneer ik een blokje om loop. Thuis werk en veel Teamsvergaderingen doe (ben docent en wij gebruiken Teams), daarnaast vind ik geluidskwaliteit ook belangrijk aangezien ik Tidal gebruik en ook een mooie hifi installatie gebruik. Ik weet dat je qua geluidskwaliteit tegen de codecs/draadloze aanloopt van mijn Dell laptop en ook mijn Iphone. Verder heb ik geen heel groot hoofd, baseballcapmaat 7inch dus het is fijn als de koptelefoon niet SUPERgroot is

Wat is je budget?
€250 maar kan wisselen mits het helemaal super is

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Teams op windows laptop, bellen via Iphone en muziek luisteren(tidal) via Iphone. Verder zal die ook gebruikt worden op mijn privelaptop die van Dell is maar op leeftijd (wel bluetooth) Ik zou graag wel multipairing willen hebben

Wat heb je zelf al gevonden?
De Sennheiser PCX 550-II en de Jabra Elith 85H Maar misschien mis ik wel een hoop modellen die ik ook zou kunnen overwegen, vandaar dit topic

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke modellen kan ik nog meer overwegen gezien mijn gebruiksprofiel / wensen

Alvast bedankt en alle hulp aanbevelingen zijn welkom

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoe denk je over noise cancellation? Bose heeft samen met Sony goede draadloze koptelefoons met uitstekende noise cancellation.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:15
heb je active noise canceling nodig? (loop je door park, of loop je langs drukke winkelstraat? / heb je buren die graag muziek op standje opa draaien?)
Wil je liever bluetooth of RF of wifi?

pricewatch: Steelseries Arctis 7 Zwart (2019 edition) - geen noise canceling.
pricewatch: Marshall Monitor II A.N.C. (Zwart) - volgens tweakers test goed, maar volgens anderen valt het vies tegen - geen ervaring met deze.

[ Voor 55% gewijzigd door 99ruud99 op 14-01-2021 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGab
ANC is denk ik wel handig, kan ik me goed afsluiten van de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:48
Ik heb een Sony WH1000XM2. Lekker geluid, goede noisecancelling en doet alles wat je wilt, behalve multipairing. De XM3 en 4 kunnen dat wel volgens mij. De XM3 valt binnen je budget.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 09:15
XM3 heeft geen multi pairing. XM4 wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGab
En hoe verhoudt de Sony zich tot de Jabra / Sennheiser qua geluidskwaliteit en functionaliteit met het gebruik van Teams?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Kijk ook eens naar de Surface headphones 2. Iets minder qua noise cancelling dan de XM4 maar fantastisch in multipairing/multipoint en heeft hele eenvoudige bediening via de oorschelpen zelf. Gebruik ze zeer fanatiek, heb ook de QC35 en de XM3 gehad, maar deze is blijven plakken.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ik ben zelf groot fan van: pricewatch: Bose QuietComfort 35 II (Zwart)
Deze ondersteund multipairing (kondigt zelfs aan met welke apparaten hij verbind) en heeft goede ANC.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
FirePuma142 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:04:
Kijk ook eens naar de Surface headphones 2. Iets minder qua noise cancelling dan de XM4 maar fantastisch in multipairing/multipoint en heeft hele eenvoudige bediening via de oorschelpen zelf. Gebruik ze zeer fanatiek, heb ook de QC35 en de XM3 gehad, maar deze is blijven plakken.
+1, hier ook in gebruik. Destjids ook een van de betere microphones in vergelijking met de concurentie. Altijd met laptop en mobiel verbonden zodat je beide kan beantwoorden. (of teams op mobiel pakken als dat even uitkomt)

Bevalt prima.
Pagina: 1