Ik heb vanmiddag een Actisys 210L computer link gekocht bij MyCom, nou heb ik alles gedaan wat er in de handleiding stond, BIOS configureren en Plug & Play doet de rest, nou wil ik met een afstandsbediening (via IR) mijn computer besturen, daarvoor wil ik WIRC voor gebruiken( http://zorxx.dohnut.org/wirc/index.html ), maar als ik de learn mode gebruik, en ik druk op een toets van de Afstandsbediening pakt hij hem niet. Ik heb al de search gebruikt, maar bij andere posts hierover zeggen ze meestal dat je hem zelf moet maken ( maar daar heb ik dus echt geen zin in, want ik heb die andere al gekocht ), op de Actisys website gekeken, andere software geprobeerd, helpt niks
Verwijderd
is een hele andere infrarood poort, werkt niet me je afstandsbediening, kan ik je nou al wel vertellen....
Klopt, die Actisys is een IrDA module. Voor infrarood dataverkeer met PDA's, mobiele telefoons en notebooks.
Hij werkt op een andere frequentie dan afstandbedieningen.
Daar heb je volgens mij van die seriele apparaten voor maar daar heb ik geen ervaring mee.
Ik zou even een search doen op IR en Winamp.
Daar heb je volgens mij van die seriele apparaten voor maar daar heb ik geen ervaring mee.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
heb je ook al de search gebruikt? Hier zijn al redelijk wat topics over geweest... had je een hoop ellende kunnen besparenOp dinsdag 14 augustus 2001 10:06 schreef arjo_kamp het volgende:
is een hele andere infrarood poort, werkt niet me je afstandsbediening, kan ik je nou al wel vertellen....
[topic=21394]
[topic=80663]
[topic=186521]
[topic=186470]
[topic=188475]
Ik heb al een search gedaanOp dinsdag 14 augustus 2001 10:12 schreef MauritsvanBaerle het volgende:
Hij herkent ook mijn Siemens M35i niet en Computer Idee stond een workshop en daar stond in dat het wel kon dus...Op maandag 13 augustus 2001 20:16 schreef Gangsteroe het volgende:
Ik heb al de search gebruikt, maar bij andere posts hierover zeggen ze meestal dat je hem zelf moet maken ( maar daar heb ik dus echt geen zin in, want ik heb die andere al gekocht )
DIe van jou is om data héén en weer te sturen, jij wilde er 1 hebben voor alleen ontvangst van je AB en dat doet ie dus niet.
20*350ZO45°
Welke is daar dan wél geschikt voor, de prijs moet liggen <= FL 60Op dinsdag 14 augustus 2001 19:38 schreef RDK_NL het volgende:
DIe van jou is om data héén en weer te sturen, jij wilde er 1 hebben voor alleen ontvangst van je AB en dat doet ie dus niet.
Bouw er zelf 1 voor een tientje aan onderdelen, gebruik de search voor het schema.
20*350ZO45°
Dat je M35i niet herkend wordt is opzich niet heel erg raar een M35i heeft namelijk geen infrarood poortOp dinsdag 14 augustus 2001 19:35 schreef Gangsteroe het volgende:
[..]
Ik heb al een search gedaan
[..]
Hij herkent ook mijn Siemens M35i niet en Computer Idee stond een workshop en daar stond in dat het wel kon dus...
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
Pagina: 1