Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbbb
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-01-2021
Mijn vraag
Ik gebruik de gezin functie van mijn Asus maar sinds kort verdwijnen apparaten bij een persoon met als gevolg dat een inconsistente tijdregel ontstaat en het betreffende apparaat geen toegang meer heeft tot internet. Iemand anders al dit probleem gehad? Oplossingen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Firmware 3.0.0.4.386_41249

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Probleem is random en niet te reproduceren, tot nog toe alleen bij laptops voorgekomen niet bij andere apparaten

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik denk dat je een iets duidelijker omschrijving moet geven van het probleem en de software die je gebruikt. Nu is het wel heel erg raadselachtig.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mash_man02
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-09 09:01
Worden de laptops dan alleen maar via wifi of bedraad gebruikt ? Ik kan mij voorstellen dat als je af en toe switched het device wel bestaat maar het mac adres bij de naam zou moeten veranderen.

Asus X570-E AMD ryzen 5800x3D 64Gb Sapphire 7900xtx X-vapor nitro+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat bedoel je met "verdwijnen apparaten bij een persoon"?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mash_man02
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-09 09:01
Orion84 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:04:
Wat bedoel je met "verdwijnen apparaten bij een persoon"?
Ik verwacht dat je devices aan een persoon kopelt en een persoon aan een tijdsbeperking koppelt.

Dus de persoon en de regel blijft bestaan, maar de toekenning van een apparaat aan het persoon is opeens foetsie.

Asus X570-E AMD ryzen 5800x3D 64Gb Sapphire 7900xtx X-vapor nitro+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royaljoop
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 07:48
Ik heb geen idee wat je met gezins functie bedoelt. Is dat ouderlijk toezicht oid? Kun je dat eens toelichten.

Daarnaast zou je zonder meer eens je firmware kunnen update naar 384.19 van Merlin. Die draait bij mij probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:38

kraats

Ik rol

@jaapbbb kijk ook even naar de WiFi instellingen van de apparaten. Tegenwoordig maken veel apparaten gebruik van een telkens wisselend mac-adres bij het maken van een WiFi verbinding. Dan ziet je router ze wellicht telkens als een nieuwe apparaat. Dit is veelal bij aanmelden op de WiFi anders in te stellen

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Pagina: 1