Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:59
Sinds gisteren hebben we een Evohome systeem met 3 HR92 knoppen, de RF sensor is al aangesloten en op de knoppen werkt het echter, lijkt het evotouch paneel zelf niet als voeler te werken.

Er zitten namelijk nog geen knoppen geinstalleerd (doen we aankomend weekend) maar ongeacht op welke temperatuur ik hem zette de ketel sloeg niet aan.

Voor nu maar een van de knoppen uit de doos gehaald en op tafel gezet zodat de ketel aanslaat.

In een oude video over 2016 zag ik dat ze bij het aanmaken van een zone de keus kregen of ze de thermostaat als voeler willen gebruiken, deze vraag kreeg ik echter niet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zou hem even resetten en de wizard nog eens doorlopen. Is de eerste vraag die je krijgt uit mijn hoofd; of je externe voeler wilt gebruiken.

Overigens staan er op youtube ook heel veel filmpjes voor het instellen van evohome. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door MikeyMan op 14-01-2021 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
@MikeyMan Stomme vraag misschien? Hoe reset is deze?

Ik heb ook een tweede knop uit de verpakking gehaald en naast elkaar gezet vanmorgen. Echter zit hier ook een 2,5 graad verschil in de temperatuur die ze aangeven allebei, vraag me af hoe dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

jimmy87 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:55:
@MikeyMan Stomme vraag misschien? Hoe reset is deze?

Ik heb ook een tweede knop uit de verpakking gehaald en naast elkaar gezet vanmorgen. Echter zit hier ook een 2,5 graad verschil in de temperatuur die ze aangeven allebei, vraag me af hoe dat komt.
Op zich is de supportpagina van EvoHome best aardig voor elkaar :)

https://ensupport.getconn...controller?language=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
Dat had ik zelf kunnen bedenken :) Ik ga dat vanavond eens uittesten!