Ik zoek een?
Xiaomi met het liefst 128GB
Wat is je budget?
max 250 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Social media, browsen op Internet, appen, bellen, lichte games (ala candy crush). Mooie foto's.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Redmi Note 9T 128GB Zwart
Xiaomi Redmi Note 9 Pro 128GB Grey
Xiaomi Poco X3 128GB Black
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zie door de bomen (Xiaomi's) het bos niet meer. Welk toestel is de beste keuze voor een budget van maximaal 250 euro. Het gaat om een telefoon voor mijn vrouw die nu een Samsung budget telefoon heeft van 2 jaar oud.
Ze wil vooral mooie foto's kunnen maken en normaal gebruik maken van social media apps, chat apps etc.
Wat zou de beste keuze op dit moment zijn en waarom? Zijn er andere (betere) suggesties?
Xiaomi met het liefst 128GB
Wat is je budget?
max 250 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Social media, browsen op Internet, appen, bellen, lichte games (ala candy crush). Mooie foto's.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Redmi Note 9T 128GB Zwart
Xiaomi Redmi Note 9 Pro 128GB Grey
Xiaomi Poco X3 128GB Black
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zie door de bomen (Xiaomi's) het bos niet meer. Welk toestel is de beste keuze voor een budget van maximaal 250 euro. Het gaat om een telefoon voor mijn vrouw die nu een Samsung budget telefoon heeft van 2 jaar oud.
Ze wil vooral mooie foto's kunnen maken en normaal gebruik maken van social media apps, chat apps etc.
Wat zou de beste keuze op dit moment zijn en waarom? Zijn er andere (betere) suggesties?
3600 Wp | 12x AEG mono | SE3500