Ik wil graag een google home aanschaffen maar om de dingen te laten werken wil ik ook graag weten wat wel en niet werkt en wat ik nog meer nodig heb om het wel te laten werken.
Kan ik een google home gebruiken om muziek te streamen naar mijn denon receiver 2300w ?
Hierbij ook de receiver aan en uit te zetten?
Voor de tv heb ik eeb chromecast nodig. De igebouwde chromecast in de tv word door google assistant niet gezien dus denk ik ook niet door google home.
De vraag is echter ook waar moet ik de chrome op aansluiten wil ik beide laten werken?
De tv is gekoppeld met de receiver en zowel anyex+ cec als arc staan aan.
Dan nog een vraag.
Ik heb ziggo via een extern kastje. Next.
Is er een mogelijkheid dit in combi met alles ook te bedienen en bv als ik de tv aan zet via voice command de receiver aan gaat en ziggo aangaat?
Ik heb een harmony touch afstandsbediening en daar kan ik alles met 1 druk op de knop aan zetten. Zou leuk zijn als dit ook via google home kan.
Heb ik dan nog een logitech hub nodig om de combinatie te maken?
Alvast bedankt.
...
Denon 2300w, samsung smart tv met cec en arc, google chomecast, google home.
Kan ik een google home gebruiken om muziek te streamen naar mijn denon receiver 2300w ?
Hierbij ook de receiver aan en uit te zetten?
Voor de tv heb ik eeb chromecast nodig. De igebouwde chromecast in de tv word door google assistant niet gezien dus denk ik ook niet door google home.
De vraag is echter ook waar moet ik de chrome op aansluiten wil ik beide laten werken?
De tv is gekoppeld met de receiver en zowel anyex+ cec als arc staan aan.
Dan nog een vraag.
Ik heb ziggo via een extern kastje. Next.
Is er een mogelijkheid dit in combi met alles ook te bedienen en bv als ik de tv aan zet via voice command de receiver aan gaat en ziggo aangaat?
Ik heb een harmony touch afstandsbediening en daar kan ik alles met 1 druk op de knop aan zetten. Zou leuk zijn als dit ook via google home kan.
Heb ik dan nog een logitech hub nodig om de combinatie te maken?
Alvast bedankt.
...
Denon 2300w, samsung smart tv met cec en arc, google chomecast, google home.
[ Voor 12% gewijzigd door xxquatroxx op 14-01-2021 11:39 ]