Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gamen, af en toe werken (kantoorbaan)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500. Heb nog geen scherm(en) en toebehoren dus wil uiteindelijk zo rond de 2000 terecht komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD en HDD kan uit de laptop worden gehaald (resp. 500 GB en 1 TB).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie Pricewatch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb eerder altijd Intel gehad, maar lees veel goeds over AMD dus ben daar wel benieuwd naar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uiterlijk van de kast maakt me weinig uit. Enigszins stil zou wel fijn zijn, maar geen eis. Wil met name games soepel kunnen spelen met goede (high) graphics.
Ga je overklokken?
Aanvankelijk niet van plan (nog niet genoeg verstand van).
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop met name wat advies te krijgen over een goede samenhang van de gehele setup en misschien wat duidelijkheid over wat er echt nodig is voor mijn wensen. Ik ben eerst niet van plan 4k schermen te kopen dus de setup is voor 1440p. Ik neigde eerst naar een RTX 3070 (ook omdat bijv. de Asus TUF versie niet veel duurder is en ik daar wel goede dingen over lees), maar denk nu aan een RTX 3060Ti ook wel genoeg te hebben(?). Verder ben ik niet helemaal op de hoogte qua prijzen, maar lees ik dat die momenteel vrij hoog zijn. Als ik naar de BBG kijk vind ik de actuele prijs echter meevallen tov de prijs.
Met name gamen, af en toe werken (kantoorbaan)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500. Heb nog geen scherm(en) en toebehoren dus wil uiteindelijk zo rond de 2000 terecht komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD en HDD kan uit de laptop worden gehaald (resp. 500 GB en 1 TB).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie Pricewatch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb eerder altijd Intel gehad, maar lees veel goeds over AMD dus ben daar wel benieuwd naar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uiterlijk van de kast maakt me weinig uit. Enigszins stil zou wel fijn zijn, maar geen eis. Wil met name games soepel kunnen spelen met goede (high) graphics.
Ga je overklokken?
Aanvankelijk niet van plan (nog niet genoeg verstand van).
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop met name wat advies te krijgen over een goede samenhang van de gehele setup en misschien wat duidelijkheid over wat er echt nodig is voor mijn wensen. Ik ben eerst niet van plan 4k schermen te kopen dus de setup is voor 1440p. Ik neigde eerst naar een RTX 3070 (ook omdat bijv. de Asus TUF versie niet veel duurder is en ik daar wel goede dingen over lees), maar denk nu aan een RTX 3060Ti ook wel genoeg te hebben(?). Verder ben ik niet helemaal op de hoogte qua prijzen, maar lees ik dat die momenteel vrij hoog zijn. Als ik naar de BBG kijk vind ik de actuele prijs echter meevallen tov de prijs.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 136,90 | € 136,90 |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 109,- | € 109,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 39,90 | € 39,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 185,- | € 185,- |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 103,35 | € 103,35 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 943,15 |