Garantie maar geen bon!

Pagina: 1
Acties:

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08
Heb in juli 2000 een IBM SCSI HD gekocht als een restant uit een faillisement van een PCBOER. De HD was nieuw en gemaakt door IBM in April 2000, SCSI schijven hebben standaard 3 jaar garantie.

Maar nu is die HD defect, en moet hij terug gestuurd worden naar IBM. Maar ik heb geen factuur, waarop staat dat ik de HD heb gekocht....

Hoe moet ik dit oplossen...

Iemand enig idee?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Als het goed is staat op de HD de datum van tot hoelang de garantie duurt.. dus je hoeft ook geen factuur te hebben .. want je stuurt hem direct op naar IBM en niet via de PCboer :)

Nightwish

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08
Ja zover ben ik al...alleen men wil een kopie zien van een factuur dat ik hem heb gekocht hij is niet gejat, maar komt bij Options By IBM vandaan.

Dat zijn onderdelen die weleens los verkocht worden, maar normaal in IBM servers enzo gaan

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:04
Zo'n bon maak je toch zo zelf..

Logo enzo erop.. Lijkt me niet zo moeilijk..

Btw nummer enzo van een pc zaak, logo ervan..

Moet toch lukken dan ?? :)

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Het is niet jouw probleem dat IBM wil weten of de schijf maybe gejat is. Dan moeten ze zelf maar een boekhouding aanleggen met serienummers van gepikte schijven ofzo. Maak dat vriendelijk duidelijk en eis de service die je als klant van IBM behoort te krijgen.
Voortaan gewoon een bon vragen, ook al gaat het om een failissement. De verkoper van de restpartij is ook wettelijk verplicht een bon/factuur mee te geven na verkoop. Probeer anders bij hen eens of dat nu nog kan ofzo. Verbaast me eigenlijk dat ze daar bij IBM zo moeilijk over doen...
En anders inderdaad even creatief met Word en een bon fabriceren alhoewel het een erg kromme gang van zaken is.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Pagina: 1