geforce 2mx + fortisimo = startknop texture proble

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb een hercules geforce 2mx (de normale) en een guillemot fortisimo. Bijde kaartje bevallen prima zolang ik de 5.35 drivers van hercules gebruik.

Zodra ik nieuwere of detonator drivers instal dan krijgt mijn startknop textures en kleuren van andere progies en bepaalde knopje hebben dit zelfde probleem. Hercules vertelde mij dat dit probleem komt omdat de geforce 2mx problemen heeft met een yamaha based soundkaart. Ze doen er verder nix aan. Alleen met de oudste drivers heb ik nergens last van maar dan haal je niet alles uit je 2mx :( Wie weet er een oplossing ?
(bijde kaarten zijn niet overgeclockt)

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Niemand :?

Verwijderd

bios mischien ! zou ik even checken voor een update !

RGZ

MASH

Verwijderd

Ik heb hier toevallig ook last van en heb een Fortissimo maar geen Geforce MX maar een TNT2 dus ik denk dat het misschien een Nvidia - Fortissimo probleem is

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Hercules lijken me hierover de meest technische personen, ik zie het somber voor je in....

Freelance tweaker

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik neem aan dat je dit probleem pas hebt omdat je iets nieuws hebt gekocht... anders had je er eerder mee moeten aankomen. Mijn voorstel is terug gaan naar de winkel met je fortissimo of je videokaart. Als je dan met je videokaart terug gaat zou ik geen nvidia meer namen anders krijg je hetzelfde probleem. Maar wat doet die ene texture van de startknop er nou toe, als je spellen het gewoon doen dan is het ook een optie gewoon de nieuwste drivers te blijven installeren (die van nvidia zelf) en er tegen aan blijven te kijken totdat nvidia het zelf oplost. Heb dit probleem trouwens vroeger ook gehad, en heb niet eens een fortissimo. Na een schone windows installatie was het over. Proberen kan geen kwaad :)

MechWarrior || Monsters Game

Pagina: 1