Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oud Meester Bitcoin leden

Pagina: 1
Acties:

• tomcoin
  • Registratie: januari 2021
  • Niet online
Beste lezers,

Al een tijdje vraag ik mij af waar de leden die actief waren in de meesterbitcoin slack naartoe zijn verhuist? In de laatste update van hun slack wordt gesproken over een nieuw platform, maar is daar inmiddels meer over bekend?
Als oud Early-bird lid kan ik nog inloggen en marktupdates / calls zien, maar de laatste updates zijn van augustus 2020....

• Csendes
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 17-05 13:26
Ben ik ook benieuwd naar! Was altijd een goede tijd daar.

Op het eind ging men volgens mij over naar Discord, omdat er veel SPAM was. Helaas ben ik zelf niet meegegaan..

• Richard_d
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11-06 09:57
Ik ben nog overgestapt naar Discord. Daar kwamen maar heel weinig leden naartoe, en er bleven maar enkele leden de boel verzieken omdat het MB team volgens hen hun beloftes maar niet nakwamen. Na enkele weken is dat ook op slot gegaan.
Momenteel volg ik alleen sporadisch dit forum.
Geen idee wat er op de achtergrond gebeurd daar.

• Srsht
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 09-02 21:01
Same here! Destijds (2017) betaald voor mijn VIP status, maar geen idee waar ik nu nog recente updates o.i.d. kan vinden van MB. Ik herinner me alleen nog de overstap van Slack naar Discord. Op de website zijn de laatste updates van augustus 2020...

• jdiezrequejo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:39
Ik ben zelf ook meegegaan naar Discord. En hun nieuwe site. Daarnaast was er ook een telegram groep waar vanuit hunzelf alleen berichten konden sturen. Maar alles is stilgevallen. En heb sindsdien geen een update meer gehad.

Geen idee wat er gebeurd is.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• MV881
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11-04 20:16
Ook in het begin early bird vip lid van het platform geworden. Het zou gaan om een lifetime lidmaatschap. Het was allemaal te mooi om waar te zijn. Het was maar voor een korte tijd..

• Dimitri19921
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10-06 15:59
Ik ben hier ook benieuwd naar.

• eenlars
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 05-06 18:39
Zelfde probleem hier, Heb hem een berichtje gestuurd maar geen reactie hierop ontvangen helaas. Ging destijds om 237 euro, is vrij veel als je het mij vraagt.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True