Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yhsper
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-04 22:56
Mijn vraag
...
Ik wil graag mijn iPhone X op mijn autoradio laten afspelen via usb, hij detecteert mij iPhone wel en mijn spotify lijst. Maar als ik op play duw op mijn scherm van mijn autoradio speelt ie muziek af op mij iPhone en niet op mijn stereo van mijn auto :/

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

iPhone X met iOS 14.0.1

autoradio: kenwood DNX 5260BT

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

radio opnieuw opstarten

opnieuw in pluggen

ipv van spotify af te spelen muziek file van geluid laten afspelen op me iPhone

YouTube filmpje laten afspelen

ps: ik heb gevoel dat ik iets over het hoofd zie maar weet niet wat

Beste antwoord (via yhsper op 13-01-2021 22:43)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je naar iPod and iPhone Compatibility List gaat, kun je je telefoon en je radio selecteren om te zien of ze compatible zijn. In dit geval zijn een iPhone XS en een Kenwood DNX5260BT niet compatible. Het lijkt er op dat tot aan de iPhone 3GS werdt ondersteund.

Zo te zien ondersteund deze radio ook Bluetooth, dus je zou het eventueel via die manier kunnen proberen, maar mogelijk is dit enkel voor handsfree bellen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je naar iPod and iPhone Compatibility List gaat, kun je je telefoon en je radio selecteren om te zien of ze compatible zijn. In dit geval zijn een iPhone XS en een Kenwood DNX5260BT niet compatible. Het lijkt er op dat tot aan de iPhone 3GS werdt ondersteund.

Zo te zien ondersteund deze radio ook Bluetooth, dus je zou het eventueel via die manier kunnen proberen, maar mogelijk is dit enkel voor handsfree bellen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yhsper
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-04 22:56
Daedalus schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:41:

ja inderdaad alleen hands free bellen via Bluetooth helaas. zal dan op de oude manier zijn via 3,5 mm jack en een adapter in me iPhone steken :/ wel ja zijn nog nog andere opties ook haha via Bluetooth fm transmitter maar bedankt voor je antwoord!