Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martward02
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-04 10:20
Hoi allen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe muis. Ik wil graag een draadloze muis waarmee ik makkelijk kan schakelen tussen mijn laptop (Linux) en PC (Windows). Ik speel ook spellen, een beetje CS:GO en dergelijke met vrienden en verder voornamelijk RPGs als ik alleen speel.

Ik ben momenteel aan het kijken naar de Razer Pro Click. Ik vind de muis er goed uitzien en de specs lijken ook goed, op de lift-off-distance van 2.4mm na. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze muis; hoe goed deze is voor gamen en in hoeverre de ergonomie van de muis echt een verschil maakt.

Een andere optie is de Logitech G Pro Wireless. Deze heeft een betere sensor, maar vind ik minder mooi en is niet ergonomisch (for what it's worth).

Momenteel gebruik ik een Steelseries Rival 100. Ik heb vrij grote handen en niet per se het idee dat ik een lichtere muis dan deze moet hebben (deze is 93 gram).

Adviezen en meningen zijn welkom :)

Groeten,
Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:12

sapphire

Die-hard pruts0r

In dat rijtje (Razer, Logo) past de Glorious Model O ook prima naar wat ik hoor :)

Wellicht het bekijken waard?

[ Voor 16% gewijzigd door sapphire op 13-01-2021 20:48 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martward02
sapphire schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 20:48:
In dat rijtje (Razer, Logo) past de Glorious Model O ook prima naar wat ik hoor :)

Wellicht het bekijken waard?
Qua specs past het zeker, Mar het is niet helemaal de aesthetic waar ik voor ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 21:34

Zorian

What the fox?

G502 Lightspeed een optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-03-2024
Ik heb zelf de Basilisk Ultimate omdat alles hier bestaat uit Razer en Steelseries, maar ook omdat ik grote handen heb. De extra steun voor de duim is ideaal en ik speel voornamelijk shooters en ook het gewicht staat me verder niet tegen. Eventueel kan je ook kijken naar de Naga serie, deze zijn ook wat groter dan gemiddeld, als deze qua looks ook in je straatje passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martward02
Die heeft ook iets te veel een gamer-look voor mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martward02
Dalive schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:56:
Ik heb zelf de Basilisk Ultimate omdat alles hier bestaat uit Razer en Steelseries, maar ook omdat ik grote handen heb. De extra steun voor de duim is ideaal en ik speel voornamelijk shooters en ook het gewicht staat me verder niet tegen. Eventueel kan je ook kijken naar de Naga serie, deze zijn ook wat groter dan gemiddeld, als deze qua looks ook in je straatje passen.
Oh die weegt bijna precies even veel. Ga toch voor die Pro Click, ben wel erg benieuwd daarnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50
hoe is de razer pro click bevallen? ik ben ook bezig met zoektocht naar een draadloze muis, en ik wil ook wit. dus nu ben ik aan het kijken. helaas zijn de reviews hier op tweakers niet echt lovend, dus hoor graag wat jou ervaring is.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze is er ruim een jaar geleden tussendoor geglipt, maar ook in 2021 gold:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Ik verplaats dus naar Componenten Aankoopadvies.

Verder is enige goede reden om in andermans oud topic te posten het toevoegen van nieuwe informatie en inzichten, niet het stellen van een eigen vraag. Zie daarvoor ook bovenstaande link. Deze kan beter dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.