Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn plan is om opnieuw mijn games te kunnen spelen met max FPS zonder nadenken. Op dit moment gebruik ik nog 2x GTX 960. Ik game graag story games en heb er een aantal in de wachtlijst staan om full imersed te kunnen spelen. Met een goede pc hoop ik ten volle te kunnen genieten van zowel story als graphics.
Met de nieuwe BBG ben ik eens gaan kijken bij het topic meer vind daar alleen 'Flight simulator' of '4k Gaming' wat voor mij geen vereiste zijn. 1440p/144Hz vind ik interessanter.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop tussen de 1500 - 2000euro te zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Interne SSD heb ik al en een Corsair RM650 maar weet niet of ik die opnieuw kan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb momenteel een PC van 8 jaar oud dus ik begin graag van nul.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment geen voorkeur in merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RBG is geen vereiste. Mijn systeem mag wat verlicht zijn maar ik hoef geen stroboscoop lamp met kleurtjes naast mij zien staan. Wel heb ik hem liefst zo stil mogelijk.
Het voornaamste is dat ik mijn games kan spelen op quasi max graphics zonder dat ik me zorgen hoef te maken. Een beetje overkill kan geen kwaad.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik wat advies over de componenten die ik tot zo ver heb gekozen. Passen ze bij mijn vereiste en waar zitten eventueel de problemen.
Passen de stukken en werken ze samen?
De videokaart zal misschien nog niet direct binnen zijn maar ik vind het geen probleem om daar nog even op te wachten.
Mijn plan is om opnieuw mijn games te kunnen spelen met max FPS zonder nadenken. Op dit moment gebruik ik nog 2x GTX 960. Ik game graag story games en heb er een aantal in de wachtlijst staan om full imersed te kunnen spelen. Met een goede pc hoop ik ten volle te kunnen genieten van zowel story als graphics.
Met de nieuwe BBG ben ik eens gaan kijken bij het topic meer vind daar alleen 'Flight simulator' of '4k Gaming' wat voor mij geen vereiste zijn. 1440p/144Hz vind ik interessanter.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop tussen de 1500 - 2000euro te zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Interne SSD heb ik al en een Corsair RM650 maar weet niet of ik die opnieuw kan gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb momenteel een PC van 8 jaar oud dus ik begin graag van nul.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment geen voorkeur in merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RBG is geen vereiste. Mijn systeem mag wat verlicht zijn maar ik hoef geen stroboscoop lamp met kleurtjes naast mij zien staan. Wel heb ik hem liefst zo stil mogelijk.
Het voornaamste is dat ik mijn games kan spelen op quasi max graphics zonder dat ik me zorgen hoef te maken. Een beetje overkill kan geen kwaad.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wil ik wat advies over de componenten die ik tot zo ver heb gekozen. Passen ze bij mijn vereiste en waar zitten eventueel de problemen.
Passen de stukken en werken ze samen?
De videokaart zal misschien nog niet direct binnen zijn maar ik vind het geen probleem om daar nog even op te wachten.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 139,- | € 139,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 Ti Gaming X Trio | € 599,- | € 599,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 105,- | € 105,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 76,45 | € 76,45 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X F4-3200C16D-32GFX | € 149,95 | € 149,95 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 139,90 | € 139,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.578,30 |