Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem is alleen gericht op (VR) gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs is 1700, wellicht stel ik de aanschaf van de videokaart uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een 1080p scherm mee, deze zal ik denk ik vervangen door een 27 inch 1440p scherm met 120/144hz wanneer ik mijn oude systeem heb verkocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik moet denk ik minimaal voor de RTX 3070 gaan, 1440 resolutie 60pfs wil ik minimaal halen, hogere framerates zijn geinig met bijvoorbeeld Rocket League maar Cyberpunk 2077 hoeft niet perse 100+ fps te halen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar een AMD CPU / Nvidia GPU Build is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Oculus Quest2
Ik heb de Oculus Quest 2, die ik ook wil gaan gebruiken icm het nieuwe systeem, belangrijk voor mij is dat er aan de voorkant van de kast opgeladen( via UCB-C kan) worden met de maximale snelheid die de quest 2 aankan.
DX12 direct storage
Ik heb begrepen dat dit de techniek is die ook in de nieuwe consoles zit , en je hiervoor PCI Express 4.0 nodig voor hebt en m.2 ssd met hoge snelheden.
Ga je overklokken?
Overlclocken zal ik niet doen
Wat verwacht je van ons?[i]
Het gaat mij voornamelijk om dat ik qua prijs zo laag mogelijk zit maar het systeem wel voldoet aan mijn eisen. Ik heb dit bedacht tot nu toe, gaat dit doen wat ik wil en kan het nog goedkoper?
Het nieuwe systeem is alleen gericht op (VR) gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs is 1700, wellicht stel ik de aanschaf van de videokaart uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een 1080p scherm mee, deze zal ik denk ik vervangen door een 27 inch 1440p scherm met 120/144hz wanneer ik mijn oude systeem heb verkocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik moet denk ik minimaal voor de RTX 3070 gaan, 1440 resolutie 60pfs wil ik minimaal halen, hogere framerates zijn geinig met bijvoorbeeld Rocket League maar Cyberpunk 2077 hoeft niet perse 100+ fps te halen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar een AMD CPU / Nvidia GPU Build is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Oculus Quest2
Ik heb de Oculus Quest 2, die ik ook wil gaan gebruiken icm het nieuwe systeem, belangrijk voor mij is dat er aan de voorkant van de kast opgeladen( via UCB-C kan) worden met de maximale snelheid die de quest 2 aankan.
DX12 direct storage
Ik heb begrepen dat dit de techniek is die ook in de nieuwe consoles zit , en je hiervoor PCI Express 4.0 nodig voor hebt en m.2 ssd met hoge snelheden.
Ga je overklokken?
Overlclocken zal ik niet doen
Wat verwacht je van ons?[i]
Het gaat mij voornamelijk om dat ik qua prijs zo laag mogelijk zit maar het systeem wel voldoet aan mijn eisen. Ik heb dit bedacht tot nu toe, gaat dit doen wat ik wil en kan het nog goedkoper?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 369,- | € 369,- |
| 1 | Moederborden | MSI X570-A Pro | € 158,21 | € 158,21 |
| 1 | Videokaarten | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC Edition | € 677,- | € 677,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition | € 37,90 | € 37,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2Z3600C18 | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 750W | € 127,90 | € 127,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.668,81 | ||