Welk merk stuur absoluut wel en absoluut niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Hoi hoi!

Ik ben voor mijn partner of zoek naar een Race-stuur. De ervaring die ik in mijn verleden al heb opgedaan is dat Thrust, Razer, en BDA niet de beste merken zijn.

Er is een budget van 250,-.

Wat zijn merken in die prijsrange die je beter kan boycotten?

Als ik er zelf een uitzoek, kijk ik naar een grote graden-hoek, minmogelijk plastic.

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 17:40
Wat heb je zelf al gevonden?

Om je op weg te helpen; de Logitech G29 is regelmatig rond de 180 euro te vinden, voor dat geld een zeer degelijk stuur.

https://tweakers.net/game...BVFlijpJVtJKhuaWRUmxtbS0A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Knul schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:22:
Wat heb je zelf al gevonden?

Om je op weg te helpen; de Logitech G29 is regelmatig rond de 180 euro te vinden, voor dat geld een zeer degelijk stuur.

https://tweakers.net/game...BVFlijpJVtJKhuaWRUmxtbS0A
Ik had zelf de G29/G920 al op het oog :P. Ik zie dat Thrustmaster ook nog best veel voorkomt in de hoge prijsklasse. Hoe zit dat met hun? Bij mij ging alles snel kapot...

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 17:40
Groote verschil zit 'm in belt/gear aandrijving, daar moet je even op zoeken.

Qua duurzaamheid heb ik geen ervaring met de Thrustmasters, mijn G29 houdt het ruim drie jaar en twee verhuizingen goed uit. Voor €180 kan je er geen buil aan vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
Thrustmaster en Logitech zijn redelijk met elkaar vergelijkbaar. Gaat het alleen om een stuur / wheelbase? of ook pedalen? In het geval van stuur en pedalen zou je bij Thrustmaster naar een T150 Pro kunnen kijken en als je geen pedalen erbij nodig hebt, een T300 RS. De T300 is een behoorlijk maatje beter dan de T150, maar ook met een T150 kan je meer dan genoeg plezier hebben.

iRacing Profiel