Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariskaasje
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-01-2021
Hallo allemaal!

Mijn vader heeft laatst een toetsenbord gekocht die hij via een micro-usb kan aansluiten op de tablet. Door bepaalde redenen is een Bluetooth keyboard voor ons onmogelijk. Echter werkt het toetsenbord niet met de tablet. Ik heb de tablet met de pc verbonden en dan wordt het schuifbalkje van usb-tethering groen, maar als ik de tablet met het toetsenbord verbind, blijft het grijs en kan ik hem niet aan schuiven. Heel het internet heeft het over een "allow" of "deny" optie, maar die komt bij hem niet eens op.
Zou het kopen van een andere keyboard beter werken? Heeft iemand een idee om de usb-tethering toch aan te krijgen en de tablet met het toetsenbord te verbinden? Mijn vader was zó teleurgesteld dat het gewoon zielig was en ik wil hem zo graag helpen...

De tablet is een acer iconia One 8 B1 870. De keyboard moet met een micro-usb verbonden worden, maar de lichtjes gaan niet eens branden als ik hem inplug.

Alvast enorm bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:48
heb je het toetsenbord aangezet?
(aanuitknop is meestal een schuifje) feit dat je geen lampje ziet zegt mij dat je het niet hebt gedaan.

welk toetsenbord heb je exact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariskaasje
Hallo!

Ten eerste: wat superfijn dat u zo snel antwoordt! Bedankt! ^^
Het is een toetsenbord van het merk i12Cover. Er is geen schuifje op het toetsenbord. Op de doos ervan staat "plug-in and play" dus dachten we dat het "gewoon even inpuggen en klaas is Kees" was. Hier zijn twee foto's.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VLpBTBYkr8zkG77YtWqvv-9_e3c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DE08Pg62SdWfHlZQ7QM1BECD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kw3tEFzDBVyxNoyIWNCGcpQOfWY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Hw0xZaWrwhJZBKVXeeWwbCp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:48
Het je hem al eens aan een ander device gehangen? (smartphone, pc, ... )

kan je link naar artikel geven ?

[ Voor 20% gewijzigd door 99ruud99 op 13-01-2021 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariskaasje
Ik zou wel willen, maar k heb geen enkel andere device met dezelfde opening dus kan ik het toetsenbord niet checken op een ander apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariskaasje
Ik zoek de link eventjes terug, momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariskaasje
Mijn vader is nu op werk en ik kan de link niet terugvinden zonder zijn email. Vind je het erg als ik om 5 uur vanavond pas antwoord? Dan is hij terug en kan ik de link vragen en doorsturen. Sorry dat ik het niet paraat heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariskaasje
Sorry voor het wachten! Hier is de link van het artikel: https://www.123bestdeal.n...1JUgSJEAQYBCABEgIuc_D_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariskaasje
Ik weet dat het toetsenbord voor de Iconia Tab 8 is ipv Iconia One 8, maar op de site stond dit:

"Het toetsenbord heeft een normale QWERTY layout. Dankzij de eenvoudige Plug and Play optie met een Micro-USB 2.0 aansluiting kunt u snel en eenvoudig aan de slag. U kunt dan typen waar en wanneer u maar wilt, ook met een andere tablet."

Dus dacht ik dat het voor de Iconia One 8 ook wel zou moeten werken.
Pagina: 1