Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:12
Het volgende, ik heb op dit moment een all risk verzekering via unitedconsumers bij ASR.
Gisteren kreeg ik van unitedconsumers de nieuwe premie.

Ik ben gaan kijken of het niet voordeliger kan, en nu is dezelfde all risk verzekering van ASR via independer een stuk goedkoper (door een cashback).

Kan ik de verzekering bij unitedconsumers opzeggen en vervolgens dezelfde verzekering van ASR afsluiten via independer, met extra voordeel van cashbackxl?

Of trapt ASR daar niet in?

Beste antwoord (via baco101 op 13-01-2021 22:57)

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-07 16:15

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik denk dat het handig is om eerst naar de voorwaarden van de cashback te kijken. Meestal is er een voorwaarde opgenomen dat je x-periode geen verzekering afgenomen mag hebben bij de betreffende partij.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-07 16:15

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik denk dat het handig is om eerst naar de voorwaarden van de cashback te kijken. Meestal is er een voorwaarde opgenomen dat je x-periode geen verzekering afgenomen mag hebben bij de betreffende partij.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B