Ooit btc gekocht en heb ook een sleutel maar hoe btc vinden

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-01-2021
Mijn vraag
Zo'n 5 jaar geleden hebben mijn maat en ik voor een relatief klein bedrag btc gekocht en ik heb ook een sleutel van +- 30 A4'tjes in word maar ik kan niet vinden welke wallet ik destijds heb gebruikt dus nu vraag ik me af wat ik met de sleutelcombinatie kan en of ik ergens mijn btc kan inzien.

Relevante software en hardware die ik gebruik
De btc prive sleutel heb ik gekregen via de mail van Github.com, dit bedrijf heb ik al gevraagd maar hun zijn slechts een tussenpersoon ofzo en kunnen in ieder geval mijn bitcoin niet vinden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Van alles al geprobeerd alleen is het een combinatie van duizenden cijfers, letters en tekens en deze wordt nergens herkent, ik dacht zelf dat deze combinatie misschien een URL code kan zijn alleen heb ik de code nergens kunnen invoeren zodat er een URL van gemaakt kon worden. Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Een private key is normaal een stuk korter. Als het iets met GitHub te maken heeft, kan het een of andere alternatieve wallet zijn geweest...

Ik heb eigenlijk nog nooit van zo'n lange key gehoord. Het moet iets anders zijn, want een private key is ongeveer zo lang: 5Kb8kLf9zgWQnogidDA76MzPL6TsZZY36hWXMssSzNydYXYB9KF

Kan je wellicht nog de betaling achterhalen? Hoe heb je de bitcoin destijds gekocht? Wellicht dat de bank een ontvanger kan identificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csendes
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08-02 23:43
De private key van BTC is volgens mij niet meerdere A4'tjes lang en normaliter onafhankelijk van de wallet waarin je deze hebt aangemaakt. Dat is overigens het hele idee van blockchain; decentraal.

Als je een private key hebt, kun je deze onder meer inladen in je account op Blockchain.com. In het verleden heb ik een adres in Electrum aangemaakt en deze vervolgens ingeladen via Blockchain.com, dat ging prima.

Weet je zeker dat je een private key hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
ik heb foto's gemaakt. misschien zegt dit jullie iets.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gYBHcWRJVV7LyTXRtzthUjYb23Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kj9iPm2jZnGtbsfeZKsMmEid.jpg?f=fotoalbum_large

* Het is niet zo verstandig om private keys online te delen *

[ Voor 37% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2021 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
Anoniem: 472287 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:42:
Een private key is normaal een stuk korter. Als het iets met GitHub te maken heeft, kan het een of andere alternatieve wallet zijn geweest...

Ik heb eigenlijk nog nooit van zo'n lange key gehoord. Het moet iets anders zijn, want een private key is ongeveer zo lang: 5Kb8kLf9zgWQnogidDA76MzPL6TsZZY36hWXMssSzNydYXYB9KF

Kan je wellicht nog de betaling achterhalen? Hoe heb je de bitcoin destijds gekocht? Wellicht dat de bank een ontvanger kan identificeren.
Volgens mij heb ik het op het dark web gekocht destijds, ik zal eens in mijn bankhistorie gaan kijken of ik iets kan vinden. thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:54

3raser

⚜️ Premium member

Zet die foto's in ieder geval even tussen [membersonly] tags in. Voor hetzelfde geldt deel je nu je bitcoins met de halve wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 23:19

-36-

Trust me. I'm an amateur

Hoezo installeer je die app niet gewoon? En wat voor een bestand is die lijst van 30 A4tjes? is dat niet je met een wachtwoord versleutelde wallet?

[ Voor 57% gewijzigd door -36- op 13-01-2021 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
Ja niet zo handig inderdaad als het echt die code is maar moderator heeft de foto al verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Zijn het niet allemaal losstaande codes? Dus per regel 1 privesleutel?
Ik heb de foto kort gezien en zag duidelijk enters tussen de regels. Het leek mij dus niet 1 hele lange sleutel maar eerder heel veel losse sleutels.

[ Voor 51% gewijzigd door 3raser op 13-01-2021 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb ze al even weggehaald. Het ziet er iig uit als een hele lange base64 encoded string. Waarschijnlijk vertaalt dit zich naar het wallet bestand dat door de wallet gebruikt wordt. Heb je het wachtwoord nog?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
-36- schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:52:
Hoezo installeer je die app niet gewoon?
Ja heb ik ook al eens gedaan maar kom ook dan niet verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:53:
Ik heb ze al even weggehaald. Het ziet er iig uit als een hele lange base64 encoded string. Waarschijnlijk vertaalt dit zich naar het wallet bestand dat door de wallet gebruikt wordt. Heb je het wachtwoord nog?
Nee denk het niet maar zal alles nog eens doorspitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:00
Bestand uitlezen met pywallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:52:
Ja niet zo handig inderdaad als het echt die code is maar moderator heeft de foto al verwijderd.
Te laat all your bitcoin base belong to me :)

(geintje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:52:
Zijn het niet allemaal losstaande codes? Dus per regel 1 privesleutel?
Ik heb de foto kort gezien en zag duidelijk enters tussen de regels. Het leek mij dus niet 1 hele lange sleutel maar eerder heel veel losse sleutels.
Oke ik zal eens proberen om een regel in te voeren bij een wallet. er staat wel expliciet dit bestand bevat bitcoin prive sleutels dus ja daar kan je wel eens gelijk in hebben. ga het proberen thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
Oke nice daar kan ik dat hele bestand invoeren ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ok ik heb net even die app geinstalleerd. Via de puntjes rechtsbovenin -> safety -> restore wallet, kun je een bestand importeren. Je moet dat bestandje dus even op je telefoon zetten zodat je erbij kan. Als je dat bestand hebt geselecteerd vraagt hij om een wachtwoord. Dit wachtwoord is essentieel, als je die niet hebt dan is het sowieso einde oefening.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:57:
[...]

Oke nice daar kan ik dat hele bestand invoeren ?
Ja de wallet.dat file, check even hier voor instructies: https://cryptomining-blog...ivate-keys-with-pywallet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Ik had een wachtwoord op multibit gezet. Wist vrij zeker wat het ongeveer was, maar niet precies welke. Had dit met zo'n password hack tooltje gekraakt. Gewoon een lijst met wachtwoorden en mogelijke mutaties erop invullen en je PC een nachtje laten stampen. Tenzij je een gegenereerd lang wachtwoord hebt uiteraard.

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:56:
[...]

Oke ik zal eens proberen om een regel in te voeren bij een wallet. er staat wel expliciet dit bestand bevat bitcoin prive sleutels dus ja daar kan je wel eens gelijk in hebben. ga het proberen thanks.
Kan ook dat dat "word bestand" helemaal geen word bestand is maar een wallet.dat bestand dat bij die Bitcoin Wallet github link hoort.

Die Play Store wallet ken ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:58:
Ok ik heb net even die app geinstalleerd. Via de puntjes rechtsbovenin -> safety -> restore wallet, kun je een bestand importeren. Je moet dat bestandje dus even op je telefoon zetten zodat je erbij kan. Als je dat bestand hebt geselecteerd vraagt hij om een wachtwoord. Dit wachtwoord is essentieel, als je die niet hebt dan is het sowieso einde oefening.
aiiaiaiai wordt lastig haha maar ga zoeken bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • +38 Henk 'm!

• pennywiser
Wat je ook doet, stuur de file niet naar mensen die hulp aanbieden via pm of iets dergelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:56:
[...]

Als dit de gouden tip is dan verwacht ik natuurlijk wel een bitcoin beloning. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
Anoniem: 472287 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:59:
[...]

Kan ook dat dat "word bestand" helemaal geen word bestand is maar een wallet.dat bestand dat bij die Bitcoin Wallet github link hoort.

Ja dat is denk ik ook zo ik heb het op mijn laptop in word gezet maar het is wel een bitcoin bestand inderdaad, ik moet dat wachtwoord gaan vinden haha
Die Play Store wallet ken ik niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

pennywiser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:01:
Wat je ook doet, stuur de file niet naar mensen die hulp aanbieden via pm of iets dergelijks.
^^^ Dit is idd heel belangrijk. Er zijn nu vast allerlei mensen die privé hulp aan gaan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:35
Hopelijk kan je je btc nog terug halen,

Ik zou zelf ook geen wallet.dat file zo via de e-mail versturen. Kan evt. Ge-brutforced worden.

Ik ben ooit mijn master password kwijtgeraakt van een verse wachtwoord database,
Heb geleerd om te brutforcen, helaas was mijn wachtwoord sterk en dacht ik zeker een deel te weten. (Dat was achteraf ook fout).

Uiteindelijk wachtwoord terug gevonden haha

Maar voor extra veiligheid zou ik ook niet zomaar mijn private key, of seed zomaar intypen op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:01:
[...]

Als dit de gouden tip is dan verwacht ik natuurlijk wel een bitcoin beloning. ;)
Komt goed haha maar dat wachtwoord kan echt wel is lastig worden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@btctrapper16 Kun je eens heel specifiek aangeven hoe je aan al deze informatie gekomen bent? Want ik vind het persoonlijk nogal een vaag verhaal dat je een email zou hebben gekregen dat verwijst naar een vooraf aangemaakte wallet file. Dat is in ieder geval absoluut geen normale gang van zaken bij de aankoop van crypto :). Hoe heb je de bitcoins aangeschaft?

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2021 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_OsGroot

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Puur ter vermaak, en omdat we natuurlijk allemaal hopen dat jij ook zo iemand bent die opeens een tonnetje aan bitcoin terugvindt: hoeveel schat je dat er in je wallet zit?

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Michael_OsGroot schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:05:
Puur ter vermaak, en omdat we natuurlijk allemaal hopen dat jij ook zo iemand bent die opeens een tonnetje aan bitcoin terugvindt: hoeveel schat je dat er in je wallet zit?
"klein bedrag 5 jaar geleden", dat zou zomaar een paar btc kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:02:
[...]

^^^ Dit is idd heel belangrijk. Er zijn nu vast allerlei mensen die privé hulp aan gaan bieden.
Ja vast haha ik heb er niet erg veel verstand van daarom ben ik een beetje afhankelijk van iemand die dat wel is maar met jouw tip > restore wallet kan ik wel verder denk ik moet alleen ergens een wachtwoord gaan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
[quote].oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:04:
@btctrapper16 Kun je eens heel specifiek aangeven hoe je aan al deze informatie gekomen bent? Want ik vind het persoonlijk nogal een vaag verhaal dat je een email zou hebben gekregen dat verwijst naar een vooraf aangemaakte wallet file. Dat is in ieder geval absoluut geen normale gang van zaken bij de aankoop van crypto :). Hoe heb je de bitcoins aangeschaft?
[/quote

Hahaha het is ook nogal vaag we wouden volgens mij iets bestellen op het dark web en dat kon alleen met bitcoin we hebben die bitcoin ook terplekke op het dark web gekocht, maar we vertrouwden het toch niet helemaal en uiteindelijk hebben we er nooit iets mee gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
Michael_OsGroot schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:05:
Nou onze aankoop zou iets van 40 euro kosten en volgens mij was 1 btc toen iets van 400 euro ofzo, dus ja wel geld haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Kan je niet gewoon een bitcoin wallet downloaden op je pc en dan dit bestand importeren als wallet.dat?

40piek @ 400€ is nu bijna 4k dat is wel de moeite waard om iets te proberen ja.

[ Voor 28% gewijzigd door green-tea op 13-01-2021 14:15 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:09:
Hahaha het is ook nogal vaag we wouden volgens mij iets bestellen op het dark web en dat kon alleen met bitcoin we hebben die bitcoin ook terplekke op het dark web gekocht, maar we vertrouwden het toch niet helemaal en uiteindelijk hebben we er nooit iets mee gedaan
Oh lol nou volgens mij is in NL een paar XTC pillen aanschaffen via het dark web een stuk lastiger dan gewoon bij een lokale straatdealer :+

Anyway, ik zou er maar niet vanuit gaan dat die bitcoins zich überhaupt nog op de betreffende adressen bevinden. Als iemand jou een private key overhandigt, dan kan ie die zelf natuurlijk ook nog steeds gebruiken om de coins over te maken naar een ander adres. Daarom moet je zélf een wallet aanmaken en de verzender jouw adres geven waar de bitcoins naartoe moeten :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:58:
Ik heb even rond gebladerd in de code op Github en zag daar een backup testbestand staan. Dit testbestand heeft 76 karakters per regel, net als jouw bestand (sorry, ik heb de foto). De kans lijkt me dus best groot dat jouw bestand een backup is van die wallet. Kijk uit dat je het bestand niet overschrijft door hem te openen in Word. Als Word een autosave doet of iets dergelijks wat de opmaak van je bestand verneukt dan heb je niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:14:
[...]

Oh lol nou volgens mij is in NL een paar XTC pillen aanschaffen via het dark web een stuk lastiger dan gewoon bij een lokale straatdealer :+

Anyway, ik zou er maar niet vanuit gaan dat die bitcoins zich überhaupt nog op de betreffende adressen bevinden. Als iemand jou een private key overhandigt, dan kan ie die zelf natuurlijk ook nog steeds gebruiken om de coins over te maken naar een ander adres. Daarom moet je zélf een wallet aanmaken en de verzender jouw adres geven waar de bitcoins naartoe moeten :).
daar zit zeker wat in alleen als er iemand een wachtwoord dat er bij hoort ergens heeft heb ik die haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:16:
[...]

Ik heb even rond gebladerd in de code op Github en zag daar een backup testbestand staan. Dit testbestand heeft 76 karakters per regel, net als jouw bestand (sorry, ik heb de foto). De kans lijkt me dus best groot dat jouw bestand een backup is van die wallet. Kijk uit dat je het bestand niet overschrijft door hem te openen in Word. Als Word een autosave doet of iets dergelijks wat de opmaak van je bestand verneukt dan heb je niks meer.
och ik heb hem al tig keer geopend in word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
green-tea schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:14:
Kan je niet gewoon een bitcoin wallet downloaden op je pc en dan dit bestand importeren als wallet.dat?

40piek @ 400€ is nu bijna 4k dat is wel de moeite waard om iets te proberen ja.
Ik ga proberen maat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Save de file eerst weg en ga spelen met de kopie ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-06 09:58

lasharor

7 december 2004

Wat is überhaupt de extensie van dat bestand? Is dat niet een archief met een versleuteling met daarin het Wallet.dat bestand? Zo lees ik namelijk die mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

lasharor schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:24:
Wat is überhaupt de extensie van dat bestand? Is dat niet een archief met een versleuteling met daarin het Wallet.dat bestand? Zo lees ik namelijk die mail.
Nee, het is een tekstbestand met base64-encoded data verdeeld over meerdere regels, en het voldoet aan het formaat van de voorbeeld-backup zoals 3raser in "Ooit btc gekocht en heb ook een sleutel maar hoe btc vinden" aangaf.

Ik snap het doel van de base64-encoding niet helemaal aangezien het toch in een file staat, maar goed, daar hebben de makers van de app blijkbaar voor gekozen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:26:
[...]

Nee, het is een tekstbestand met base64-encoded data verdeeld over meerdere regels, en het voldoet aan het formaat van de voorbeeld-backup zoals 3raser in "Ooit btc gekocht en heb ook een sleutel maar hoe btc vinden" aangaf.

Ik snap het doel van de base64-encoding niet helemaal aangezien het toch in een file staat, maar goed, daar hebben de makers van de app blijkbaar voor gekozen 8)7
De content is opgeslagen als UTF-8 bestand waarvan de regels zijn gecodeerd met base64 encoding. Nadat die inhoud gedecodeerd is ontstaat de werkelijke content en DIE content is daadwerkelijk encrypted met AES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:29:
[...]

De content is opgeslagen als UTF-8 bestand waarvan de regels zijn gecodeerd met base64 encoding. Nadat die inhoud gedecodeerd is ontstaat de werkelijke content en DIE content is daadwerkelijk encrypted met AES.
Dat is geen antwoord op mijn vraag waarom de base64-stap daar tussen zit :)

Of het UTF-8 is kun je aan de screenshot natuurlijk niet zien. Base64 is iig ascii-compatible.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2021 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:31:
[...]

Dat is geen antwoord op mijn vraag waarom de base64-stap daar tussen zit :)
Dat weet ik ook niet zeker. Misschien waren ze bang dat de uitkomst van de AES encryptie karakters bevatte die mogelijk niet goed in UTF-8 zouden passen?

Mocht @btctrapper16 het wachtwoord niet meer weten dan is er een (extreem klein) lichtpuntje. De encryptie is slechts op 128 bit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:33:
[...]

Dat weet ik ook niet zeker. Misschien waren ze bang dat de uitkomst van de AES encryptie karakters bevatte die mogelijk niet goed in UTF-8 zouden passen?
Maar waarom UTF-8 dan? Wat is dit, jaren '80 usenet? We kunnen vandaag de dag gewoon prima binary files uitwisselen, toch? :). De content na decryptie is waarschijnlijk ook binair.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2021 14:34 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:41

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik vind het, ondanks dat het een te vaag verhaal om te poepen is, toch een spannend topic om te blijven volgen :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 14:29

bebopper

I'm an absolute beginner...

bonzz.netninja schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:35:
Ik vind het, ondanks dat het een te vaag verhaal om te poepen is, toch een spannend topic om te blijven volgen :)
Precies dit, leuke soap om te volgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:33:
[...]

Mocht @btctrapper16 het wachtwoord niet meer weten dan is er een (extreem klein) lichtpuntje. De encryptie is slechts op 128 bit. ;)
Oke en wat houdt dat dan in ? ik heb 1 regel van 76 tekens ingevoerd bij een wallet volgens mij die schildbach en via die 3 puntjes bij herstel die combinatie ingevoerd en dan gaf die het volgende aan:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LmL6S59rOtnOvso83NvT3XvGUdM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lWAO9fAAbmnuR8C4hH9t2FTd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:34:
[...]

Maar waarom UTF-8 dan? Wat is dit, jaren '80 usenet? We kunnen vandaag de dag gewoon prima binary files uitwisselen, toch? :). De content na decryptie is waarschijnlijk ook binair.
Comptabiliteit misschien? Daarnaast is het ook wel handig omdat sommige mensen hun backup blijkbaar in Word openen. Doe dat met een binair bestand en je sloopt waarschijnlijk ergens wel iets. Dit backupbestand is zo extreem leesbaar dat als je het mij aanlevert met spaties en enters op willekeurige plaatsen ik het handmatig zou kunnen repareren. Dat lukt je niet met een binair bestand. Maar voor de werkelijke reden moet je ven contact opnemen met de ontwikkelaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:39:
[...]

Oke en wat houdt dat dan in ? ik heb 1 regel van 76 tekens ingevoerd bij een wallet volgens mij die schildbach en via die 3 puntjes bij herstel die combinatie ingevoerd en dan gaf die het volgende aan:[Afbeelding]
Dat heb je niet goed gedaan. Je moet het volledige bestand aanleveren bij het restoren van de wallet. Als het goed is wordt er dan ook om een wachtwoord gevraagd. Alleen met die combinatie herstel je de backup.

[edit] Ik heb de app even geinstalleerd. Je moet de volgende stappen uitvoeren.
  1. Kopieer het bestand naar je telefoon
  2. Open de Bitcoin Wallet app
  3. Druk op de 3 puntjes (het menu) rechts bovenin de app
  4. Klik op "Veiligheid" en er opent een submenu
  5. Klik op "Herstel portemonnee"
  6. Er opent nu een verkenner venster waarin je het bestand wat je naar je telefoon hebt gekopieerd moet aantikken
  7. Voer het juiste wachtwoord in in het "Herstel portemonnee" venster
  8. Druk op "Herstellen"
  9. Hope for the best, and cash!

[ Voor 28% gewijzigd door 3raser op 13-01-2021 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:40:
[...]

Comptabiliteit misschien? Daarnaast is het ook wel handig omdat sommige mensen hun backup blijkbaar in Word openen.
Dat krijg je natuurlijk al snel als men het een foute extensie geeft. Een gewone wallet.dat open je niet in word. Met tekstbestanden kan er onderweg meer misgaan dan met binary files.

Ik denk dat het gewoon ligt aan de nogal raar opgezette code. Ze doen een Crypto.encrypt() op de binaire wallet data, en die functie gooit er vervolgens zelf een base64 overheen en returnt het resultaat als een string. Tja... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:39:
[...]

Oke en wat houdt dat dan in ? ik heb 1 regel van 76 tekens ingevoerd bij een wallet volgens mij die schildbach en via die 3 puntjes bij herstel die combinatie ingevoerd en dan gaf die het volgende aan:[Afbeelding]
Nu heb je een backup gemaakt van je huidige (lege) wallet met als wachtwoord de eerste regel uit dat bestand 8)7. Je moet het bestand op je telefoon zetten, dan een restore doen, en dan het wachtwoord invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:49:
[...]

Nu heb je een backup gemaakt van je huidige (lege) wallet met als wachtwoord de eerste regel uit dat bestand 8)7. Je moet het bestand op je telefoon zetten, dan een restore doen, en dan het wachtwoord invullen.
Ja oke maar dat wil dus niet het bestand is veel te groot als ik het wil openen geeft mn telefoon aan geen bestandvoorbeeld mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:43
Dan open je het op de verkeerde plek, je moet het opslaan op je telefoon, vanuit je mail bijvoorbeeld (downloaden) en vervolgens vanuit de app via restore opzoeken op je telefoon en openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:52:
[...]

Ja oke maar dat wil dus niet het bestand is veel te groot als ik het wil openen geeft mn telefoon aan geen bestandvoorbeeld mogelijk
Je moet het bestand ook niet openen op je telefoon, je moet 'm kiezen vanuit de app als je op 'restore' hebt gedrukt.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2021 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:45:
[...]

Dat krijg je natuurlijk al snel als men het een foute extensie geeft. Een gewone wallet.dat open je niet in word. Met tekstbestanden kan er onderweg meer misgaan dan met binary files.
Heb je de foto gezien? Ik denk dat dit gewoon een .DAT file is maar dat de eigenaar hem toch in Word heeft geopend bij gebrek aan opties. :D
.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:49:
[...]

@btctrapper16 Zie ook even mijn edit waarin ik een volledige tutorial heb geschreven over de restore: 3raser in "Ooit btc gekocht en heb ook een sleutel maar hoe btc vinden"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:53:
[...]

Heb je de foto gezien? Ik denk dat dit gewoon een .DAT file is maar dat de eigenaar hem toch in Word heeft geopend bij gebrek aan opties. :D
Nee, de code laat letterlijk zien dat ze er een base64 overheen gooien. Een wallet.dat is normaal gewoon een binaire file :). Ik denk dat het een tekstbestand is dat de TS in Word heeft geopend vanwege de file-associaties. Of de verkoper heeft de boel zelf in een word document zitten pasten. Het gaat natuurlijk al nergens over dat je je wallet aan iemand anders geeft op het moment dat je bitcoins verkoopt.

En btw, ze gebruiken zo te zien 256 bits AES key, gederived middels PBKDF2 vanuit het wachtwoord en een random salt, en 1024 iteraties.

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2021 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• btctrapper16
3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:42:
[...]

Dat heb je niet goed gedaan. Je moet het volledige bestand aanleveren bij het restoren van de wallet. Als het goed is wordt er dan ook om een wachtwoord gevraagd. Alleen met die combinatie herstel je de backup.

[edit] Ik heb de app even geinstalleerd. Je moet de volgende stappen uitvoeren.
  1. Kopieer het bestand naar je telefoon
  2. Open de Bitcoin Wallet app
  3. Druk op de 3 puntjes (het menu) rechts bovenin de app
  4. Klik op "Veiligheid" en er opent een submenu
  5. Klik op "Herstel portemonnee"
  6. Er opent nu een verkenner venster waarin je het bestand wat je naar je telefoon hebt gekopieerd moet aantikken
  7. Voer het juiste wachtwoord in in het "Herstel portemonnee" venster
  8. Druk op "Herstellen"
  9. Hope for the best, and cash!
Yes Thanks! het is gelukt het bestand in die app te krijgen alleen dat wachtwoord wordt wel een serieus probleem denk ik, kan ik gewoon wachtwoorden gaan proberen te raden wat het kan zijn of wordt het na een aantal keer dan geblokkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:57:
[...]

Yes Thanks! het is gelukt het bestand in die app te krijgen alleen dat wachtwoord wordt wel een serieus probleem denk ik, kan ik gewoon wachtwoorden gaan proberen te raden wat het kan zijn of wordt het na een aantal keer dan geblokkeerd ?
Nee hoor. Je hebt het bestand toch? Dat kun je zo vaak importeren als je wil, er kan niets geblokkeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:59:
[...]

Nee hoor. Je hebt het bestand toch? Dat kun je zo vaak importeren als je wil, er kan niets geblokkeerd worden.
Oke ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:57:
[...]

Mooi dat het gelukt is. Succes met het raden van het wachtwoord. Heb je enig idee in welke richting je het moet zoeken of heb je echt totaal geen idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21
Ik volg even, lijkt me leuk voor TS als hij in één keer een tonnetje rijker blijkt te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:03:
[...]

Mooi dat het gelukt is. Succes met het raden van het wachtwoord. Heb je enig idee in welke richting je het moet zoeken of heb je echt totaal geen idee?
Ik heb echt geen idee hoop dat ik het ergens heb opgeschreven dat wachtwoord moet ook aan eisen voldoen lijkt me ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Mr.Whitewolf88 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:04:
Ik volg even, lijkt me leuk voor TS als hij in één keer een tonnetje rijker blijkt te zijn :D
Dat zal wel meevallen. Green-tea rekende al even snel iets uit: green-tea in "Ooit btc gekocht en heb ook een sleutel maar hoe btc vinden"
Dus verwacht geen groot vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:09:
[...]

Dat zal wel meevallen. Green-tea rekende al even snel iets uit: green-tea in "Ooit btc gekocht en heb ook een sleutel maar hoe btc vinden"
Dus verwacht geen groot vermogen.
Nee dat verwacht ik ook niet maar denk wel een paar duizend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:09:
[...]

Ik heb echt geen idee hoop dat ik het ergens heb opgeschreven dat wachtwoord moet ook aan eisen voldoen lijkt me ?
Nee, dat wachtwoord hoeft aan geen enkele eis te voldoen. Mogelijk dat de app bij het maken van de backup bepaalde eisen stelt maar dat is lastig na te gaan aangezien de app in 5 jaar tijd ook gewijzigd kan zijn. De eisen van nu zijn dus mogelijk anders dan 5 jaar geleden.
Ik kan even in de code duiken of ik iets van eisen zie staan. Maar ga er maar vanuit dat het wachtwoord alles kan zijn van 1 karakter tot 128 willekeurige karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:11:
[...]

Nee, dat wachtwoord hoeft aan geen enkele eis te voldoen. Mogelijk dat de app bij het maken van de backup bepaalde eisen stelt maar dat is lastig na te gaan aangezien de app in 5 jaar tijd ook gewijzigd kan zijn. De eisen van nu zijn dus mogelijk anders dan 5 jaar geleden.
Ik kan even in de code duiken of ik iets van eisen zie staan. Maar ga er maar vanuit dat het wachtwoord alles kan zijn van 1 karakter tot 128 willekeurige karakters.
ik ga graven in mijn geheugen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27
.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:56:
[...]

Nee, de code laat letterlijk zien dat ze er een base64 overheen gooien. Een wallet.dat is normaal gewoon een binaire file :). Ik denk dat het een tekstbestand is dat de TS in Word heeft geopend vanwege de file-associaties. Of de verkoper heeft de boel zelf in een word document zitten pasten. Het gaat natuurlijk al nergens over dat je je wallet aan iemand anders geeft op het moment dat je bitcoins verkoopt.

En btw, ze gebruiken zo te zien 256 bits AES key, gederived middels PBKDF2 vanuit het wachtwoord en een random salt, en 1024 iteraties.
Zouden we toch bijna aanbieden om dat wachtwoord te helpen bruteforcen, maar het bedrag is te laag om er moeite in te steken :+

Overigens, zou een dodgy verkoper na een flinke tijd niet een sweep doen op oude verkochte wallets? Dat is letterlijk gratis geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Ik heb de code bekeken en het zelfs uitgetest in de app. Er zijn geen eisen voor het wachtwoord. Het kan dus letterlijk alles zijn, behalve een lege invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Rukapul schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:18:
Overigens, zou een dodgy verkoper na een flinke tijd niet een sweep doen op oude verkochte wallets? Dat is letterlijk gratis geld :P
Alternatief: de dodgy verkoper heeft een gestolen wallet verkocht, en de TS weet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:16

Rannasha

Does not compute.

3raser schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:11:
[...]

Ik heb deze app destijds (2014~2017 ofzo) ook gebruikt en kan me niet herinneren dat er enige voorwaarden zaten aan de vorm van het wachtwoord (of eigenlijk: encryptie-sleutel).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Rukapul schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:18:
[...]

Zouden we toch bijna aanbieden om dat wachtwoord te helpen bruteforcen, maar het bedrag is te laag om er moeite in te steken :+

Depends, als het in de bekendere ww lijsten staat is het zo gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
green-tea schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:23:
[...]

Depends, als het in de bekendere ww lijsten staat is het zo gebeurt
En hoe werkt dat bruteforcen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

De private key is wel bekend begrijp ik?

Dan kun je daarmee ook de public key genereren. Hoef je geen wachtwoord te gaan raden.
Wordt wel technisch dan, maar is zeker te doen.
Zie ook deze uitleg:

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:25:
[...]

En hoe werkt dat bruteforcen dan ?
Modbreak:En hier ga ik de discussie afkappen. Tweakers gaat niet helpen met het bruteforcen van een mogelijk gestolen wallet. Dan mag je toch eerst met wat meer bewijs op de proppen komen van de aankoop. Hierbij dan ook het verzoek aan de rest om hier niet op in te gaan
bosaap22 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:27:
De private key is wel bekend begrijp ik?
Nee, dat is het hele punt. De private keys staan versleuteld opgeslagen in het wallet bestand.

[ Voor 30% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2021 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

* Zie boven *

[ Voor 97% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2021 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
The world we live in

[ Voor 200% gewijzigd door green-tea op 13-01-2021 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik heb ook een code gevonden in een oud notitie blok.
Binance staat er en daaronder een reeks cijfers en letters. Dus het heeft wel met Binance te maken.
Ik dacht dat het mn btc adres was, maar ik las dat die altijd met 1 of 3 begint.
Dit begint met een 5
Een reeks van 16 en nog een reeks van 16.
Waar kan je vinden of dit een adres van iets is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-06 09:37
Ladonna schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:39:
Ik heb ook een code gevonden in een oud notitie blok.
Binance staat er en daaronder een reeks cijfers en letters. Dus het heeft wel met Binance te maken.
Ik dacht dat het mn btc adres was, maar ik las dat die altijd met 1 of 3 begint.
Dit begint met een 5
Een reeks van 16 en nog een reeks van 16.
Waar kan je vinden of dit een adres van iets is?
klinkt als een API key?
Tijd geleden dat ik daar wat mee deed, maar die bestond destijds iig uit twee delen volgens mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Kraay89 op 13-01-2021 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Of een OTP secret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Oh dat zou best kunnen. Dankje
(Helaas geen vergeten schat voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
Thanks ik ga kijken of ik verder kom, heb echt geen flauw idee wat het wachtwoord zou kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-06 09:52
btctrapper16 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:45:
[...]

Thanks ik ga kijken of ik verder kom, heb echt geen flauw idee wat het wachtwoord zou kunnen zijn...
Je zou toch wel zeggen dat je het wachtwoord van iets wat letterlijk geld is ergens heel goed bewaart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
faraga schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:47:
[...]

Je zou toch wel zeggen dat je het wachtwoord van iets wat letterlijk geld is ergens heel goed bewaart 8)7
Ben in 5 jaar al 4 keer verhuisd en ben echt een chaoot misschien weet me maat het ik hoop het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• btctrapper16
[...]

Maar destijds stelde het weinig voor dus vrees het ergste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:46
[...]

Ik heb het wachtwoord van mijn bank ook nergens staan, en daar staat (waarschijnlijk) wel iets meer op dan de buit van TS. Vermoedelijk gebruik ik het wachtwoord wel regelmatiger :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:57
EJlol schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:51:
[...]

Ik heb het wachtwoord van mijn bank ook nergens staan, en daar staat (waarschijnlijk) wel iets meer op dan de buit van TS. Vermoedelijk gebruik ik het wachtwoord wel regelmatiger :>
Ja en bel je gewoon de bank als je het niet meer weet. Dat is wel een *iets* andere situatie natuurlijk...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:23

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-06 16:11
Las dit nieuws ook vandaag en zie nu dit topic.

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Heb je niet ergens de Seed phrase opgeslagen?
zoiets "witch collapse practice feed shame open despair creek road again ice least" (Van wiki, maak je geen illusies dat dit een echte seed is)

Da's zeg maar de backbone van je wallet.
Als je die hebt kun je de wallet regenereren en er over beschikken.

Goede les: backup (Heb ik ook bijna op de harde manier moeten leren.. :F )

[ Voor 11% gewijzigd door MrMonkE op 13-01-2021 16:59 . Reden: huh nu zijn er 4 ipv 2 pagina's lol.. hoop niet dat ik iets herhaald heb ]

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowChef
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-06 22:42
Waarde van 180 miljoen is 1 ding, het verkopen en dat krijgen een 2e toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 08:51

Liberteh

All your base belong to me

FlowChef schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:07:
[...]

Daar is OTC voor.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

FlowChef schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:07:
[...]

Da's op zich geen probleem hoor. 24-Uur volume op Binance alleen al is $4,2 miljard. En dat is dan een exchange, voor dat soort hoeveelheden gebruik je OTC-desks waar koper en verkoper gewoon individueel een prijs afspreken.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2021 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

MrMonkE schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:56:
Heb je niet ergens de Seed phrase opgeslagen?
zoiets "witch collapse practice feed shame open despair creek road again ice least" (Van wiki, maak je geen illusies dat dit een echte seed is)

Da's zeg maar de backbone van je wallet.
Als je die hebt kun je de wallet regenereren en er over beschikken.

Goede les: backup (Heb ik ook bijna op de harde manier moeten leren.. :F )
De wallet-app waar het in dit topic om gaat is geen HD wallet met seed phrase.

En het bestand wat TS nu in handen heeft is juist de backup van de wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:40

jdh009

FP ProMod
.oisyn schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:10:
[...]

Da's op zich geen probleem hoor. 24-Uur volume op Binance alleen al is $4,2 miljard. En dat is dan een exchange, voor dat soort hoeveelheden gebruik je OTC-desks waar koper en verkoper gewoon individueel een prijs afspreken.
Levert dat meer of minder op voor de verkoper?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Michael_OsGroot

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

TrueGamer schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:33:
[...]

***members only***
Ik ken het. Ik heb in 2011 nog een maandje bitcoins staan minen. Wat een gedoe, elke keer die console weer aan zetten. Dan liep je pC weer vast. Ik was uiteindelijk 3 weken bezig en had maar iets van 1 of 2 euro aan bitcoin bij elkaar wat je toch nergens kwijt kon. was uiteindelijk 0.75 BTC, iets in die orde van grootten. BTC was toen iets tussen de 7 en 30 dollar per stuk. Ik heb het adres van de wallet nog maar ben de key kwijt :+

Ik troost mezelf met de gedachte dat ik toen student was en het waarschijnlijk verkocht had zodra de BTC op 100 dollar had gestaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Michael_OsGroot op 13-01-2021 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:48

FreakNL

Well do ya punk?

TrueGamer schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:33:
[...]

***members only***
Google zijn naam ff, die gast is al schatrijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

jdh009 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 20:24:
[...]

Levert dat meer of minder op voor de verkoper?
Ik heb geen praktijkervaring, maar ik gok dat het niet veel van de koers af ligt. Beide partijen hebben baat bij OTC-deals van grote bedragen ivm de slippage die anders op zou treden bij market orders van dergelijke omvang, zowel aan de buy als de sell kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-06 16:11
Michael_OsGroot schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 21:02:
[...]
Ik troost mezelf met de gedachte dat ik toen student was en het waarschijnlijk verkocht had zodra de BTC op 100 dollar had gestaan.
Waarschijnlijk ik ook haha...

Wel leuk dat mensen zeggen dat je crypto moet kopen en er dan eigenlijk een tijdje niet naar om moet kijken.
Zie hier het resultaat :D
Pagina: 1 2 Laatste