Ik zoek een oplossing om mijn thuiswerk plek in een kleine ruimte te optimaliseren. Door werk ben ik beperkt tot 1 soort monitor: de 34"iiyama ProLite XUB3493WQSU-B1. Nu wil ik een tweede toevoegen waar ik 1 horizontaal rechtvoor mij wil opstellen als hoofdscherm en 1 verticaal rechts of links als referentie scherm. Daarnaast heb ik nog flinke Zbook laptop ernaast staan voor nog meer applicaties.
Ik zou liefst alle drie aan monitorarm willen hebben zodat ze strak aan een redelijk klein bureau gemonteerd kunnen worden (120cmX80cm).
Hebben jullie suggesties hoe dit te doen? CoolBlue is bijvoorbeeld clueless :-)
Wat is je budget?
Monitorarm(en) tot max 200; daarboven zal ik zelf bij moeten passen wat okay is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Beperking tot bepaald beeldscherm alleen. Monitorarm maakt niet uit.
[b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zit in een kleine ruimte thuis en alles moet compact en het liefst redelijk mobiel zijn. Ben bijvoorbeeld ook aan het kijken naar een bureau op wieltjes...
Alvast bedankt allen!
Ik zou liefst alle drie aan monitorarm willen hebben zodat ze strak aan een redelijk klein bureau gemonteerd kunnen worden (120cmX80cm).
Hebben jullie suggesties hoe dit te doen? CoolBlue is bijvoorbeeld clueless :-)
Wat is je budget?
Monitorarm(en) tot max 200; daarboven zal ik zelf bij moeten passen wat okay is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Beperking tot bepaald beeldscherm alleen. Monitorarm maakt niet uit.
[b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zit in een kleine ruimte thuis en alles moet compact en het liefst redelijk mobiel zijn. Ben bijvoorbeeld ook aan het kijken naar een bureau op wieltjes...
Alvast bedankt allen!