Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Muziek Spotify voor eigen internetzender

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

• RadioStokkum
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 13-01 11:57
Muziek Spotify voor eigen internetzender.

Goedemiddag, als ik een abonnement neem op Spotify, mag ik dan de muziek gebruiken voor een internetzender? Ik betaal buma/stemra en sena.

• Marber
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 18-01 18:13
Wat heb je zelf al onderzocht in de voorwaarden van Spotify? Ik ben er nagenoeg zeker van dat dat niet zomaar mag...

• markisoke
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18-01 14:53
https://www.spotify.com/nl/legal/end-user-agreement/

Lid 5 Gebruik van onze service
De Spotify-service en de inhoud zijn eigendom van Spotify of van de licentiegevers van Spotify. We verlenen u een beperkte, niet-exclusieve, herroepbare toestemming om gebruik te maken van de Spotify-service, en een beperkte, niet-exclusieve, herroepbare toestemming voor persoonlijk, niet-commercieel gebruik van de inhoud (gezamenlijk de ‘toegang’ genoemd). Deze toegang zal van kracht blijven tot en tenzij deze door u of Spotify wordt beëindigd. U belooft en gaat ermee akkoord dat u de Spotify-service gebruikt voor uw eigen persoonlijk, niet-commercieel gebruik en dat u de Spotify-service of de inhoud niet zult verspreiden of overdragen. De Spotify-softwaretoepassingen en de inhoud worden niet aan u verkocht of overgedragen, en Spotify en zijn licentiegevers behouden het eigendomsrecht op alle exemplaren van de Spotify-softwaretoepassingen en inhoud, zelfs na installatie op uw pc's, mobiele telefoons, tablets, draagbare apparaten, luidsprekers en/of andere apparaten (‘apparaten’).
Dus nee, je mag Spotify niet gebruiken voor het verspreiden.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je hiervoor met Spotify contact op moet nemen, en niet met de redactie van Tweakers.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True