Beste Tweakers,
Ik zit hier met een defecte bouwlamp en vindt het zonde om hem geheel weg te gooien. Eerst heb ik hem open gemaakt om te zien of er niet een component zwart was waardoor ik die eerst ging proberen te vervangen. Dit was op het eerste zicht niet te zien dus die optie geef ik al op.
Nu het zoeken naar een vervanger blijkt ook niet zo simpel te zijn aangezien ik geen onderdeel vindt met exact dezelfde specificatie en ook als ik zoek op het artikelnummer vindt ik niets.
Ikzelf kwam bij deze uit: https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_
Ik hoor graag een kenner zijn advies
Hier alvast wat foto's.
:strip_exif()/f/image/5NqhgVEj6UrrqBl7QwErMlc0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5p9ptVIeXLs72ubAqYkRIqpW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ejx9yL6vVfa8Fx4HqSajZ0h9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zjWxNEgjJaXGL4CCGK7VwsSn.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3t51uzxg7dMAdweiWc2asiHX.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4jnXh3epoHWY4AsBnaDKEHva.jpg?f=fotoalbum_large)
Groeten
Ik zit hier met een defecte bouwlamp en vindt het zonde om hem geheel weg te gooien. Eerst heb ik hem open gemaakt om te zien of er niet een component zwart was waardoor ik die eerst ging proberen te vervangen. Dit was op het eerste zicht niet te zien dus die optie geef ik al op.
Nu het zoeken naar een vervanger blijkt ook niet zo simpel te zijn aangezien ik geen onderdeel vindt met exact dezelfde specificatie en ook als ik zoek op het artikelnummer vindt ik niets.
Ikzelf kwam bij deze uit: https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_
Ik hoor graag een kenner zijn advies
Hier alvast wat foto's.
:strip_exif()/f/image/5NqhgVEj6UrrqBl7QwErMlc0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5p9ptVIeXLs72ubAqYkRIqpW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ejx9yL6vVfa8Fx4HqSajZ0h9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zjWxNEgjJaXGL4CCGK7VwsSn.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3t51uzxg7dMAdweiWc2asiHX.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4jnXh3epoHWY4AsBnaDKEHva.jpg?f=fotoalbum_large)
Groeten
/f/image/IGmZu9cLKwbmE0HV3PUZQsX3.png?f=fotoalbum_large)