Ik zoek een?
GPU die past bij mijn huidige specs. Korte termijn doel is om 1080 ultra te halen, maar als de kaart 1440 aan kan is dat mooi meegenomen. 4k voorlopig nog geen interesse in.
Momenteel gebruik ik nog een gtx 970, en die bottleneckt me nu hard volgens afterburner
Wat is je budget?
Rond de 500, hoewel ik meer waarde hecht aan prijs/kwaliteit dan per se kwaliteit alleen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD of NVidia maakt me niet uit. Goede koeling (stil) en prestatie is het belangrijkst.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ryzen 5 3600
16gb ddr4 Fury Black
X570 AORUS Elite
Corsair RM550X 550W
Fractal design S (genoeg ruimte dus)
Eigen ideeën
Mijn GPU kennis is beperkt, maar wat ik zoal gezien heb zou een RX 5700 XT goed passen in mijn systeem. Een RTX 3060 heb ik denk ik net een te kleine voeding voor.
Welk merk dan de beste keus is vind ik ook lastig te zeggen, ik kan zo snel geen goede RX 5700 XT vergelijkende review vinden.
Verdere vragen? Stel gerust.
Uw advies wordt zeer gewaardeerd.
GPU die past bij mijn huidige specs. Korte termijn doel is om 1080 ultra te halen, maar als de kaart 1440 aan kan is dat mooi meegenomen. 4k voorlopig nog geen interesse in.
Momenteel gebruik ik nog een gtx 970, en die bottleneckt me nu hard volgens afterburner
Wat is je budget?
Rond de 500, hoewel ik meer waarde hecht aan prijs/kwaliteit dan per se kwaliteit alleen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD of NVidia maakt me niet uit. Goede koeling (stil) en prestatie is het belangrijkst.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ryzen 5 3600
16gb ddr4 Fury Black
X570 AORUS Elite
Corsair RM550X 550W
Fractal design S (genoeg ruimte dus)
Eigen ideeën
Mijn GPU kennis is beperkt, maar wat ik zoal gezien heb zou een RX 5700 XT goed passen in mijn systeem. Een RTX 3060 heb ik denk ik net een te kleine voeding voor.
Welk merk dan de beste keus is vind ik ook lastig te zeggen, ik kan zo snel geen goede RX 5700 XT vergelijkende review vinden.
Verdere vragen? Stel gerust.
Uw advies wordt zeer gewaardeerd.
[ Voor 20% gewijzigd door Brokkenpilootje op 13-01-2021 11:55 . Reden: Eigen ideeën toegevoegd ]