tv aankoop advies

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japerre
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13-01-2021
Hallo,

Wat is de beste 4k tv die ik kan kopen voor de ps5.
budget: 400-800 euro
resolutie: 4K

Ik weet dat de ps5 op 120hz zal kunnen spelen, maar 4k 120Hz lijkt me nogal onrealistisch? Ik denk dat ik beter af zou zijn met een 4K60Hz paneel omdat de hoge refresh rate voor mij niet uiterst belangrijk is.

Verder ben ik op zoek naar een tv die zonder al te veel moeite op netflix enzo geraakt.

Ik heb al hier en daar gelezen dat je moet oppassen wat je koopt want tv's kunnen heel hoge input lag en ghosting hebben en dat is natuurlijk niet gunstig voor gaming.

TL;DR: Wat is de beste 4K gaming tv onder 800euro voor de ps5?

Alvast bedankt iedereen die deze post leest!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jon156
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 16:13
Voor de kleine boven heb ik een 43" LG 4k tv gekocht voor rond de 350,-
Die tv wordt vooral gebruikt voor gamen en netflix en ik heb nog geen klachten gehoord.

Zelf hebben we een Oled beneden, die is natuurlijk veel mooier, maar ik vind het verschil kleiner dan het prijsverschil doet vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis. Op GoT verwachten we minimaal een short list van de modellen die je zelf al gevonden hebt. Een lijst met wensen en een budget posten en ons het zoekwerk laten doen is niet hoe het werkt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.