Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werken en gamen (fs2020, vr, pc blockbusters)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2000 euro met optie om later duurdere videokaart in te bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en speakers heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 2tb opslag waarvan minimaal 1tb ssd.
Moet goed overweg kunnen met LG Odyssee G9, die separaat op verlanglijstje staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil liefst een pre-huilt systeem van een bekendere aanbieder ivm gemak en zelf weinig tijd en kennis om er echt in te duiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Relatief stil, rgb is tof, maar geen voorwaarde, moet er verder niet uitzien als een ruimteschip,
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over een geschikte pre-built van een bekendere aanbieder met mogelijkheid om later duurdere videokaart in te bouwen (bv. Van 3070 naar 3090), waarbij systeem in balans blijft (geen vlag op modderschuit).
Werken en gamen (fs2020, vr, pc blockbusters)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2000 euro met optie om later duurdere videokaart in te bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en speakers heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 2tb opslag waarvan minimaal 1tb ssd.
Moet goed overweg kunnen met LG Odyssee G9, die separaat op verlanglijstje staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil liefst een pre-huilt systeem van een bekendere aanbieder ivm gemak en zelf weinig tijd en kennis om er echt in te duiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Relatief stil, rgb is tof, maar geen voorwaarde, moet er verder niet uitzien als een ruimteschip,
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over een geschikte pre-built van een bekendere aanbieder met mogelijkheid om later duurdere videokaart in te bouwen (bv. Van 3070 naar 3090), waarbij systeem in balans blijft (geen vlag op modderschuit).