Animal crossing museum bouwen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birgiiit_
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-01-2021
Mijn vraag
Ik speel sindskort fanatiek Animal Crossing. Mijn zus is net begonnen en heeft het museum vrijgespeeld. Ik wist niet dat ik in mn eerste week vissen moest doneren en heb dit dus niet gedaan. Als ik nu naar Tom Nooks ga dan vraagt hij of ik mn huislening af wil betalen en als ik vraag wat kan ik doen dan zegt hij ga maar lekker miles uitgeven en geniet een beetje. Weet een van jullie toevallig of ik nog de mogelijkheid ga krijgen om vissen te doneren, het museum te gaan bouwen en Blather vrij ga spelen?

Heeft een van jullie dit ook meegemaakt??

Relevante software en hardware die ik gebruik
Animal crossing new horizons nintendo switch

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb tussen de leningen door met vissen voor de neus van Tom Nooks gestaan en hij begon alleen maar over huis uitbreiden..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-06 11:56
Ben je toevallig de 2e speler? Dus niet degene die island heeft gemaakt? Volgens mij kan alleen de eerste speler aan Tom Nook doneren.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:15
Als jij op dezelfde Switch speelt als je zus, dan zit je dus op hetzelfde eiland. Als je zus het museum al heeft vrijgespeeld, dan staat het er dus al, of het is nog in aanbouw. In die periode kun je niets doneren, je kunt alleen doneren vóórdat Blathers aangeeft dat hij genoeg heeft (via Nook), óf nadat het museum daadwerkelijk gebouwd is.

Overigens kan de tweede speler gewoon doneren aan Nook en daarmee het museum vrijspelen (I know I did), maar de hoofdspeler moet de locatie selecteren, en pas daarna zal de bouw starten.

Het klinkt dus alsof er genoeg gedoneerd is om de bouw te kunnen starten, maar als het er nog niet staat kan het zijn dat je zus nog moet besluiten wáár het moet komen te staan. Zodra het museum geopend is kun je direct aan Blathers doneren.