Toon posts:

Wat kan je doen zonder potlood??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb eigenlijk geen zin om mijn cooler van mijn duron af te halen en daar te potloodstrepen op te zetten.
Wat kan ik zonder dat oc-en?
Ik hem een msi k7t turbo en heb nu clock slight adjust op 110 staan. Snelheid is nu 879 mhz.
Kan ik nog meer doen zonder die potlood strepen????

BVD

Verwijderd

Nee, het verhogen van je fsb is denk ik de enige simpele optie.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft dat dan ook nog iets te maken dat hij gelockt is???
Ik kan hem namelijk maar op 110 krijgen bij 111 start de de computer al niet meer op.

Verwijderd

Ik zou toch maar een puntenslijper gaan zoeken. FSB overklokken wil niet lekker op de meeste mobo's. MP overklokken is dan een stuk aantrekkelijker.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 13 augustus 2001 19:26 schreef MisterNewbie het volgende:
Heeft dat dan ook nog iets te maken dat hij gelockt is???
Ik kan hem namelijk maar op 110 krijgen bij 111 start de de computer al niet meer op.
Komt door de chipset op je modo, daar zit een KT133 chipset op. Daarmee kan je de FSB niet echt hoger dan 110 krijgen zonder problemen. Als je een KT133a chipset zou hebben (zoals ik :P ) dan kan je de FSB tot 166 zetten zolang je kaarten het trekken. Ik kan gewoon 150 Mhz FSB draaien.

• Xanthorax
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 13 augustus 2001 19:34 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Komt door de chipset op je modo, daar zit een KT133 chipset op. Daarmee kan je de FSB niet echt hoger dan 110 krijgen zonder problemen. Als je een KT133a chipset zou hebben (zoals ik :P ) dan kan je de FSB tot 166 zetten zolang je kaarten het trekken. Ik kan gewoon 150 Mhz FSB draaien.
De MSI K7T Turbo heeft een kt133a! En mijn Duron 800 draait daar prima mee op 7.5x133, wel eerst even L1 en L7 gekleurd (met geleidende lijm)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

110? wow dat is best hoog ! ik krijg mijn fsb bij een kt133 en kt133a niet meer dan 6 mhz oc-ed :(

mp is enige oplossing voor hogere oc

Verwijderd

Topicstarter
Nou dan weet ik wat me te doen staat.
Hij is nu op 110 wel helemaal stabiel.
Pagina: 1