Ik zou graag een draagbaar touchscreen willen aanschaffen om vanuit mijn luie stoel de pc te bedienen.
Wat of waar ik op moet letten is mij onbekend vandaar ik ook om advies vraag.
Naast dat ik touchscreen wil zal ik ook met de muis werken.
Een wat groter model zodat ik aan de ene helft van het beeld de de verkenner kan openen en aan de andere kant vlc player of een audio player.
Vanuit de verkenner voeg ik dan muziek (Flac bestand) of muziek Clip toe aan de player speellijst.
Wat de monitor niet hoeft te doen is geluid weergeven, de pc is met apparatuur verbonden.
Waarom een tochscreen en geen laptop ofzo, ik heb +- 5TB aan muziek in Flac en mp4 clips. Een touchscreen monitor lijkt mij het simpelst en goedkoopst.
Configuratie van mijn PC.
Asus X370 crosshair hero
X2700 ryzen.
Enkele SSD's en HDD.
Windows 10
Budget 150 / 300 euro.
Wat of waar ik op moet letten is mij onbekend vandaar ik ook om advies vraag.
Naast dat ik touchscreen wil zal ik ook met de muis werken.
Een wat groter model zodat ik aan de ene helft van het beeld de de verkenner kan openen en aan de andere kant vlc player of een audio player.
Vanuit de verkenner voeg ik dan muziek (Flac bestand) of muziek Clip toe aan de player speellijst.
Wat de monitor niet hoeft te doen is geluid weergeven, de pc is met apparatuur verbonden.
Waarom een tochscreen en geen laptop ofzo, ik heb +- 5TB aan muziek in Flac en mp4 clips. Een touchscreen monitor lijkt mij het simpelst en goedkoopst.
Configuratie van mijn PC.
Asus X370 crosshair hero
X2700 ryzen.
Enkele SSD's en HDD.
Windows 10
Budget 150 / 300 euro.