Toon posts:

GeForce 2 met tv-out kan niet over meer naar tv ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een (PowerColor) GF 2 GTS Pro 64 Mb DDR met tv-out...

Normaal kon ik bij GF 2 eigenschappen het uitvoerapparaat veranderen naar tv. Hij staat nu dus op analoge monitor...

Ik heb nu nieuw moederbord en cpu sinds kort en alles opnieuw geinstallerd. Nu wil ik filmpje op video gaan zetten, maar kan ik dus niet over naar tv meer schakelen?!

Ik heb de detonator 3 drivers geinstalleerd, maar ook met clean install van de videokaart doet hij het niet. (ook niet met oudere detonator drivers) :'(

Ik word een beetje radeloos zeg maar... Iemand suggesties? :?

Verwijderd

Topicstarter
Gaat er nog iemand reageren zeg maar? :9~

Ik wil namelijk strax nog gaan opnemen enzo :9

Laturz ;P

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 13 augustus 2001 19:33 schreef ultimate het volgende:
Gaat er nog iemand reageren zeg maar? :9~

Ik wil namelijk strax nog gaan opnemen enzo :9

Laturz ;
doe ff rustig... man na een kwartier al omhoogschoppen en drammen...

Gebruik voor de grap eens de search... daar zit misschien niet direct de oplossing die je zoekt maar wel oplossingen die direct voor je werken......

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Kijk eens op http://come.to/tvout en ga naar download -> TVTool 5. Dan kan je hem wel aan de praat krijgen.
[edit]
Overigens, hoe wil je opnemen als je alleen maar een tv-out heb :? Om op te nemen heb je een Tv-In nodig of een televisie kaartje. En dan heb je je Tv-out niet meer nodig.

Verwijderd

Topicstarter
TV-Tool ownt :P

Thnx, het werkt :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 13 augustus 2001 19:50 schreef ultimate het volgende:
TV-Tool ownt :P

Thnx, het werkt :)
Tuurlijk werkt het, ik ga toch niks posten als je er niks aan hebt :?
Maar met de search zou je dit ook wel kunnen achterhalen. Dan krijg je ook geen boze users achter je aan omdat je als een n00b domme vragen gaat stellen die met www.google.com en de search niet op te lossen zijn.
Als ik een probleem heb zoek ik ook altijd eerst hier in de search en met google. Daarom heb ik ook maar weinig topics geopend. Degene die ik heb geopend zijn geopend omdat ik het antwoord niet kon vinden.
Pagina: 1