Hallo,
Wij zijn momenteel bezig met de bouw van een nieuwe woning.
Uiteraard mag domotica hier niet in ontbreken.
Na veel zoeken en lezen over KNX, Loxone, Busch Free@Home etc.
Heb dus ook al veel mooie dingen gezien.
Ik twijfel echter aan de noodzaak, maar eigenlijk ook de last van een bekabeld systeem.
Nu heb ik mij ogen laten vallen op het draadloze systeem van Niko.
Wij zijn beide zeer te spreken over het uiterlijk van de schakelaars, dat is al een hele drempel voor de partner
Op deze manier kan ik ook makkelijker bijvoorbeeld beginnen in 2 kamers of de gehele beneden verdieping, en dat later uitbreiden naar de gehele woning.
Ik heb ondertussen ook wat geprutst met programmeren, maar dat lijkt echt super makkelijk te gaan.
Nu viel het mij op dat in de programeer software ook benoemt wordt dat er deurcommunicatie gekoppeld kan worden aan Niko draadloze slimme hub?
Ik kan hier echter nergens iets over terug vinden?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Gaat het dan over een deurcommunicatie systeem van Niko, of bijvoorbeeld een google nest?
Peter
Wij zijn momenteel bezig met de bouw van een nieuwe woning.
Uiteraard mag domotica hier niet in ontbreken.
Na veel zoeken en lezen over KNX, Loxone, Busch Free@Home etc.
Heb dus ook al veel mooie dingen gezien.
Ik twijfel echter aan de noodzaak, maar eigenlijk ook de last van een bekabeld systeem.
Nu heb ik mij ogen laten vallen op het draadloze systeem van Niko.
Wij zijn beide zeer te spreken over het uiterlijk van de schakelaars, dat is al een hele drempel voor de partner
Op deze manier kan ik ook makkelijker bijvoorbeeld beginnen in 2 kamers of de gehele beneden verdieping, en dat later uitbreiden naar de gehele woning.
Ik heb ondertussen ook wat geprutst met programmeren, maar dat lijkt echt super makkelijk te gaan.
Nu viel het mij op dat in de programeer software ook benoemt wordt dat er deurcommunicatie gekoppeld kan worden aan Niko draadloze slimme hub?
Ik kan hier echter nergens iets over terug vinden?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Gaat het dan over een deurcommunicatie systeem van Niko, of bijvoorbeeld een google nest?
Peter