Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Zoals zo velen ben ook ik opzoek naar een processor voor een nieuwe build. Nu zag ik dat bij een beschikbare AMD 5950x (bij gebrek aan een 5900x) dat ze er een pricewatch: Gamdias Chione P2-360R bij leveren. Ben erg benieuwd of dat wat is. ben nooit echt van de waterkoelingen geweest, dus was eigenlijk ook niet op zoek. Maar als dit een goede oplossing is dan is het het misschien waard.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
NVT.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
nee, wil gewoon een goede koeling
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Systeem zal een 6900XT (bij gebrek aan een 6800XT),
ASUS ROG Strix X570-E Gaming, be quiet! Silent Base 802 Window en 64GB intern bevatten.

[ Voor 10% gewijzigd door GroeneThee op 12-01-2021 14:53 . Reden: typo ]

Beste antwoord (via GroeneThee op 20-01-2021 13:25)

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:15
Moet het een complete kermis zijn? Anders kun je beter pricewatch: Arctic Liquid Freezer II 360 nemen. Dat is echt goede waterkoeling. Onder de 100 euro kun je beter gaan voor high end luchtkoeling.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:15
Moet het een complete kermis zijn? Anders kun je beter pricewatch: Arctic Liquid Freezer II 360 nemen. Dat is echt goede waterkoeling. Onder de 100 euro kun je beter gaan voor high end luchtkoeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Shit! Ben je helemaal vergeten te beantwoorden :(

Had het gezien, wilde reageren maar er kwam blijkbar iets tussen en daarna vergeten.

Nee hoor hoeft geen kermis te worden (al denkt mijn dochter daar anders over :p) Dit was een actie waarbij je bij de processor deze waterkoeling kreeg. Inmiddels hoop ik vandaag mijn 5900x te mogen ontvangen en ben van plan daar gewoon luchhtkoeling voor te gebruiken.

Nogmaals bedankt voor je reactie/input (y)